בא לבקר במאורת הנמר: טל מוסקוביץ', MyleFly

15/10/2017 13:05
טל מוסקוביץ', המייסד והמנכ"ל של MyleFly

טל מוסקוביץ', המייסד והמנכ"ל של MyleFly, בא באחרונה לבקר במאורת הנמר, ביקרו באחרונה במאורת הנמר על מנת לספר לי על המיזם של החברה.

MyleFly היא חברה שמאפשרת לנוסעים מתמידים של חברות תעופה למכור את המיילים שהם צברו במועדוני התעופה ולקבל תמורתם כסף. לדברי מוסקוביץ', הסטארט-אפ הצעיר כבר משלם השנה ללקוחות יותר ממיליון דולר תמורת המיילים.

העברת הכסף פשוטה ומידית, אומרת נורית זאבי, שאחראית על הפיתוח העסקי בחברה, שהתחילה את הקשר איתה כלקוחה שחיפשה פתרון למיילים שהצטברו לה ולמשפחתה. לדבריה, "הייתי מרוצה מהקלות של קבלת התשלום, מהמקצועיות ונועם ההליכות של הצוות, יצרתי קשר עם מנכ״ל החברה, מוסקוביץ', והצטרפתי אליה".

איך זה עובד? מוסקוביץ' הסביר: "מהמיילים שאנחנו קונים אנחנו מייצרים כרטיסי טיסה מוזלים – בעיקר במחלקות עסקים וראשונה".

הוא פירט על שלושת המוצרים העיקריים של MyleFly: רכישת מיילים מאנשים פרטיים וביצוע העברה בנקאית מיידית של התשלום; מכירת כרטיסי טיסה שלדבריהם זולים בעשרות אחוזים מהקיים בשוק; ובאחרונה החלה החברה לרכוש נקודות מכרטיסי אשראי של חברות, משרדי עורכי דין ורואי חשבון – שירות שמאפשר להם לתמחר את הטבת המיילים, לקבל תשלום עבורם ולהוציא חשבונית. הכספים מועברים לעובדים או לחברה, על פי החלטת ההנהלה.

רעיון שנולד בעקבות רצון לצאת לחופשה

לדברי מוסקוביץ', הרעיון למיזם נולד כשהיה מנהל פיתוח עסקי בחברה בת של פראנס טלקום (France Telecom) וטס באופן תדיר מטעם העבודה. כשרצה באותם מיילים שצבר לטוס עם המשפחה בקיץ לחופשה גילה לאכזבתו שבלתי אפשרי למצוא מקום לחמישה אנשים במחלקת הבונוס.

לאחר שחקר את הנושא במשך מספר שנים, הוא הקים את החברה ב-2012 וב-2014 היא החלה לשמש זירת מסחר לקנייה ומכירה של מיילים, בעיקר לסוכני נסיעות בעולם, שמתמחים במועדוני נוסעים מתמידים. הוא ציין כי "הצמיחה של המכירות שלנו מהירה ו-ויראלית, עקב המלצות של לקוחות מרוצים, שמכרו את המיילים שלהם וסיפרו לחברים על המודל".

מוסקוביץ' אמר כי MyleFly צפויה לעבור השנה את יעדיה ולהגיע למכירות של יותר ממיליון דולר, וזאת עוד לפני שהטכנולוגיה שלה – כאמור, זירת מסחר אוטומטית למכירה ולקנייה של מיילים – הושקה באופן רשמי.

הוא סיפר לי שהכרה מקצועית נוספת בצורך ובאיכות השירות של החברה הגיעה בימים אלה, עם חתימת הסכם עם ארגון סוכני הנסיעות בישראל, כך שהשירות שלה יופץ לכל הסוכנים החברים בארגון, על מנת להציע אותו לקהל הישראלי.

לסיכום, הוא אמר ש-"האוטומציה של השירות שהחברה פיתחה הינה ייחודית, פורצת דרך ומאפשרת להביא את המהפכה הזו להמונים בשוק של 400 מיליארד דולר. אנחנו מקווים ש-MyleFly תמשיך לגדול בקצב הנוכחי ותהפוך לעוד גאווה ישראלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים