ב-"כובע הלבן" חוגגים את ״החג הלבן"

מימין: רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT; שרון נמירובסקי, מנכ"ל White hat; עידן, המשנה למנכ"ל; רעות, מנהלת הטכנולוגיות הראשית; טל, סמנכ"ל הכספים; ואילן מזרחי ואייל פישר, חברי המועצה המייעצת של החברה

דיילי ציפי הוזמנה באחרונה להתארח בהרמת כוסית לראש השנה שנערכה לכ-40 עובדי White Hat במתחם ה-VIP של yes Planet.

עובדי החברה קיבלו את השנה החדשה בברכות של מנכ"ל החברה, שרון נמירובסקי, ואילן מזרחי, חבר המועצה המייעצת (ה-Advisory board) שלה, באוכל טוב ולסיום בהקרנת סרט האקשן בייבי דרייב, שגם בו המציאות עולה על כל דמיון.

את הערב פתח נמירובסקי, האקר מגיל 14, שהקים את White Hat לפני כחמש שנים, כדי לתת מענה לאתגרי השעה בתחומי הסייבר, וחרט על דגלו להלחם באיומי הסייבר עם החיילים הטובים ביותר – ההאקרים.

עוד בירך אייל פישר, אף הוא חבר המועצה המייעצת ועד לאחרונה מפקד מרכז הסייבר ב-8200, שציין את המיומנויות הייחודיות של החברה בתחומי איומי הסייבר, ושיבח את נמירובסקי ואנשיו על הובלת קו הגנה ייחודי בקרב לקוחותיה.

סגר את דברי הפתיחה רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT, שמלווה עסקית ומקצועית את White Hat בשנה האחרונה, בהדגישו את חשיבות החתירה למצוינות בכל פעילות שהחברה ואנשיה עושים.

במהלך האירוע התברר לדיילי ציפי שהרמת הכוסית במתכונת זו הייתה הקדמה לערב לקוחות שהחברה מתכוונת לערוך במתכונת דומה אחרי החגים, וכמו כל מבצע ראוי, חשוב לתרגל אותו "על רטוב".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT; שרון נמירובסקי, מנכ"ל White hat; עידן, המשנה למנכ"ל; רעות, מנהלת הטכנולוגיות הראשית; ואילן מזרחי ואייל פישר, חברי המועצה המייעצת של החברה

מימין: רונן זרצקי, מנכ"ל BSD-IT; שרון נמירובסקי, מנכ"ל White Hat; עידן, המשנה למנכ"ל; רעות, מנהלת הטכנולוגיות הראשית; טל, סמנכ"ל הכספים; ואילן מזרחי ואייל פישר, חברי המועצה המייעצת של החברה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים