לומדים Talend עם אקורייט וג'ון ברייס

תמונה קבוצתית של מסיימי הקורס. צילום: יח"צ

קורס הכשרה לפיתוח בפלטפורמת Talend הסתיים באחרונה במכללת ג'ון ברייס. את הקורס, שנמשך שבוע, יזמה אקורייט (aQurate) מקבוצת UCL – נציגת Talend בישראל. בהכשרה השתתפו 12 מפתחים מגופי ה-BI של ארגונים ממגזר האנטרפרייז ושותפים עסקיים העוסקים באינטגרציה של הפלטפורמה.

ההכשרה התמקדה בהיכרות Hands on בסיסית ומתקדמת עם פתרון אינטגרציית הנתונים של הפלטפורמה, המתמחה באספקה של פתרונות בתחומי אינטגרציית נתונים, ניהול נתונים ותשתיות Big Data. לצידם, כוללת הפלטפורמה כלי BPM לניהול תהליכים עסקיים, כלי MDM לניהול המידע הארגוני וכלי DQ לטיוב נתונים, והיא מבוססת קוד פתוח ושפת ג'אווה (Java).

יוסי רודריק, מנכ"ל aQurate, ציין כי "מדובר בקורס ההכשרה השני שאנחנו מעבירים מאז תחילת השנה, והדבר משקף את הביקוש להיכרות יותר עמוקה עם הפלטפורמה. הביקוש לה מצוי בגידול מסיבי בשנה האחרונה, בדגש על ארגונים מתחומי הבנקאות, הביטוח וההיי-טק. עם הביקוש גדל גם הצורך בהכשרה והסמכה רשמיים של מפתחים, בפרט בארגוני אנטרפרייז, שיקבלו את היסודות לעבודה ופיתוח בפלטפורמה. הניסיון שלנו מראה שבזכות היותה של הפלטפורמה מבוססת שפת ג'אווה הפופולארית, ההשתלטות על הפעלת פתרונות Talend מתבצעת במהירות והשימוש בהם הוא יחסית אינטואיטיבי".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה, למדה וחזרה עם תמונה.

תמונה קבוצתית של מסיימי הקורס. צילום: יח"צ

תמונה קבוצתית של מסיימי הקורס. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים