באו לבקר במאורת הנמר: מנהלי ServiceNow בישראל וב-EMEA

30/03/2017 16:52
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - סמואל הול, מנהלת התקשורת ב-EMEA; לימור אפיק, מנהלת אזורית של ServiceNow; עופר זילברמן, מנהל מכירות פנים; חוואקין רייקסה, מנהל מכירות EMEA; ותמרה שרף, מנהלת שיווק, CEEMEA

לימור אפיק, מנהלת ServiceNow ישראל, ומנהלי החברה ב-EMEA, הגיעו ביום ה' בשבוע שעבר לביקור במאורת הנמר.

מנהלי החברה לא יכולים היו להסתיר את השתאותם בבואם לבקר אותי במאורה, בצהרי יום שמשי. לאחר שהתרשמו ממשרדי המנומר, יצאנו לסיור מודרך במסדרונות אנשים ומחשבים, והנכבדים גילו עניין כמעט בכל ציור ויצירה. אני, כידוע, לא הסתרתי את שמחתי, וסיפרתי בהנאה את הסיפורים שמאחורי כל נמר ונמר.

בין המבקרים במאורה, מלבד אפיק, היו חוואקין רייקסה, מנהל מכירות לאזור EMEA ב-ServiceNow; סמואל הול, מנהלת התקשורת ב-EMEA; תמרה שכרף, מנהלת שיווק, CEEMEA; ועופר זילברמן, מנהל מכירות פנים.

אחר כך, בחדר הישיבות, אפיק, חברתי משכבר הימים, סיפרה בגאווה שהחברה סימנה לטובה את הסניף הישראלי והיא הולכת להשקיע בו השנה משאבים רבים.

"ServiceNow היא חברת ענן, שמספקת תוכנה כשירות ומשנה את הדרך שבה ארגונים עושים עסקים ומנהלים את תהליכי ה-IT בארגון. אנחנו מציבים פלטפורמה יחידה לרוחב הארגון ועל גביה ניתן לפתח רצף של אינספור תהליכים ארגונים, שמאותו הרגע ואילך מתנהלים באופן אוטומטי", אמר רייקסה.

"לדוגמה", הוסיף, "כשעובד חדש מתחיל לעבוד בחברה, צריך לתת לו מחשב, לדאוג לסיסמאות, אבטחת מידע, הרשאות, צריך להדפיס לו כרטיס ביקור ועוד. התוכנה שלנו, שנצרכת במודל ענן, מייתרת את הצורך בכל המיילים שהיו נשלחים בארגון על מנת לאפשר את כניסתו של העובד לעבודה. כל מה שנדרש עם המערכת שלנו הוא להקיש על כפתור 'תהליך קבלה של עובד חדש' בפורטל הארגוני, וכל תהליכי הקליטה רצים באופן אוטומטי ובמקביל זה לזה. העובד החדש יוכל לצפות בזמן אמת בהתקדמות המשימות השונות, עד אשר יסתיימו לשביעות רצונו תוך זמן קצר מאוד, ללא שליחה של מייל בודד או ביצוע של שיחת טלפון אחת".

יותר מ-50 לקוחות ב-4.5 שנים

אפיק הקימה את הסניף הישראלי של ServiceNow לפני 4.5 שנים והוא סניף צומח ומצליח, עם יותר מ-50 לקוחות, ביניהם פריגו, אמדוקס, NICE, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה ואל על. בנוסף, ב-2014 רכשה החברה את הסטארט-אפ הישראלי ניבולה (Neebula), המפתח פתרונות מחשוב לענן, וכיום מונה מרכז הפיתוח שלה בישראל יותר מ-100 מומחי פיתוח.

"אנחנו מחזיקים ב-40% מכלל לקוחות האנטרפרייז בעולם ומגיעים להכנסות של 1.4 מיליארד דולר בשנה. עד 2020 אנחנו רוצים לשלש סכום זה", חשף רייקסה את היעד השאפתני של החברה.

"אנחנו משרתים את השוק כבר 36 שנים", שיתפתי אני את חבריי החדשים, "ומהווים נקודת מפגש בין אלה שמוכרים פתרונות IT לאלה שרוכשים אותם".

"כן, כך הבנו", הצטרף הול לשיחה, "ולכן החלטנו לקיים את הפגישה הראשונה שלנו עם איש תקשורת ישראלי אצלך במשרד".

וכאילו לא די בכך, הוא כבר הזמין אותי לאירוע החברה הגדול 2017 Knowledge, שצפוי להתקיים בין ה- 7 ל- 11 במאי באורלנדו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים