טכנולוגיה ישראלית חכמה למקלחת בתערוכת 2017 ISH בפרנקפורט

מימין: אסף שאלתיאל, מנכ"ל SmarTap (רוכן על הלפטופ), ודיוויד המל. צילום: יח"צ

החברה הישראלית SmarTap הציגה באחרונה בתערוכה לעולמות המקלחת והסניטציה ISH 2017, שנערכה בפרנקפורט, גרמניה. מדובר בתערוכה בינלאומית לחדרי רחצה ותחומים נלווים סביב מים, אנרגיה ובית חכם, שמהווה חלון ראווה לחידושים טכנולוגיים חמים.

SmartTap הציגה את מערכת הרחצה שלה, שנותנת התראות ומאפשרת שליטה בסביבת המים הביתית, המסחרית (מלון, דיור מוגן, מכוני כושר) והעירונית. המערכת מאפשרת נוחות, בטיחות, חיסכון וסביבה. היא אוספת נתונים חשובים אודות המים – טמפרטורה, לחץ וספיקה – ומעלה אותם בזמן אמת לניתוח בענן של אמזון (Amazon). כך ניתן לקבל התראות חשובות, כגון על נזילות במערכת המים, על הפרשים בלחצי המים בין קומות בניין או בין בתים ושכונות, ועל חריגה מדפוסי רחצה.

המערכת מאפשרת שליטה בטווח טמפרטורת המים, בכמויות המים הזורמים ובלחצי הזרימה, ועל ידי כך מאפשרת חיסכון. כך, לדוגמה, בפרויקט פיילוט במלון שרתון תל אביב נמדד חיסכון של 30% בצריכת המים ושל 8% בצריכת חשמל.

אסף שאלתיאל, מייסד ומנכ"ל SmarTap, אמר כי "הטכנולוגיה שפותחה על ידי החברה היא שילוב של פתרון לבעיות שונות על ידי רתימת הטכנולוגיה ועוד צעד בכיוון החיבור של הבית על שירותיו השונים לאינטרנט. היא מאפשרת הגנה מפני כוויות, כוונון טמפרטורה רצויה ושמירה על הצנרת הביתית".

החברה כבר החלה למכור בישראל, בארצות הברית ובבריטניה, ולאחר התערוכה מרחיבה את נוכחותה במדינות אלה ובמדינות אחרות: בימים הקרובים היא צפויה לחתום על הסכם הפצה עם חברת Hamnmel מצרפת ועם חברות מצ'כיה ומהודו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: אסף שאלתיאל, מנכ"ל SmarTap (רוכן על הלפטופ), ודיוויד המל. צילום: יח"צ

מימין: אסף שאלתיאל, מנכ"ל SmarTap (רוכן על הלפטופ), ודיוויד המל. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים