אלי שקד מונה למנכ"ל החדש של VMware ישראל

שקד יחליף את נתי אמסטרדם, אשר עזב את תפקידו ועבר לנהל את כל פעילויות הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה מול לקוחות EMEA ב-Nvidia

אלי שקד, מנכ''ל VMware ישראל

אלי שקד מונה למנכ"ל החדש של VMware ישראל, כך נודע לאנשים ומחשבים.

בתפקידו האחרון שימש שקד, בן ה-42, כמנהל צוות מכירות ממשלתי, ציבורי ופיננסי – בסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה. לפני כן היה שקד מנהל מכירות למגזר היי-טק וטלקום בסניף הישראלי של החברה. בשבועות האחרונים התבצע תהליך המיון והראיונות בין המועמדים הפוטנציאליים – לאחר שתפקיד המנכ"ל התפנה. ב-VMware עובד שקד כחמש שנים.

שקד יחליף בתפקיד את נתי אמסטרדם. בפברואר השנה פורסם בלעדית באנשים ומחשבים כי אמסטרדם עזב את תפקידו ועבר ל-Nvidia.

בתפקידו החדש ינהל אמסטרדם את כל פעילויות הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה (Deep learning) מול לקוחות החברה באזור EMEA – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. אופיר זמיר, המשמש זה שנים כמנהל טכני אזורי בענקית הווירטואליזציה, עזב אף הוא – וינהל את הפעילות הטכנולוגית ב-Nvidia תחת אמסטרדם.

ביולי 2015 מונה אמסטרדם למנכ"ל VMware ישראל. אמסטרדם החליף את רענן ביבר, ששימש מנכ"ל VMware ישראל משך שלוש השנים, ועזב במפתיע במחצית 2015.

ביבר החליף בתפקיד מנכ"ל VMware ישראל את רון קוהבלום, שעזב את החברה, פנה ליזמות בתחום הנדל"ן, שב לענף ה-IT המקומי, ומונה כמנהל לקוחות אנטרפרייז ב-EMC ישראל. לאחר מכן, בנובמבר האחרון קוהבלום מונה למנכ"ל SimpliVity ישראל.

בינואר השנה HPE רכשה את SimpliVity תמורת 650 מיליון דולר. בראש הנרכשת עומד הישראלי דורון קמפל.

קמפל, לשעבר סגן מפקד סיירת מטכ"ל ובעל צל"ש הרמטכ"ל, הקים את החברה ב-2009. הוא יזם סדרתי, שייסד יחד עם משה ינאי – לשעבר בכיר ב-EMC – את דיליג'נט שנמכרה ליבמ (IBM) ב-2008 תמורת 200 מיליון דולר.

לא ניתן היה להשיג את תגובת שקד ו-VMware ישראל לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים