באה לבקר במאורת הנמר: טניה טלמון, ישראכרט

21/03/2017 10:41
באה לבקר במאורת הנמר: טניה טלמון, מנהלת דיגיטל ודטה ראשית בישראכרט

לפני ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר טניה טלמון, מנהלת דיגיטל ודטה ראשית בישראכרט.

טלמון סיפרה לי כי היא אחראית על הפיתוח העסקי של עולם העתיד של החברה: ערוצי הדיגיטל, מינוף החברה, התרחבות לתחומי פעילות חדשים ופיתוח החדשנות בה.

היא אמרה ש-"כחלק מהפעילות, אנחנו בוחנים את הטכנולוגיות החדשות בעולמות הדיגיטל והדטה, ואת היכולות שיאפשרו לנו לתת שירות רלוונטי, נוח וטוב יותר ללקוחותינו, ומיישמים את הפתרונות שנמצאים מתאימים לצרכים. הפתרונות שנבחנים כוללים, בין היתר, כלים לניטור ומינוף דטה בעולמות הדיגיטל, יכולות פרסונליזציה גבוהות בנכסים הדיגיטליים, חיבור כלל המידעים על הלקוח לתמונת לקוח מלאה ומעודכנת, כלים למינוף הגטה בתוך הארגון וכלים למתן מענה רב ערוצי מלא".

"אנחנו נמצאים במגע שוטף עם סטארט-אפים ומיזמים, ומחפשים להפתיע את לקוחותינו דרך שיתופי פעולה עימם", הוסיפה טלמון. היא סיפרה לי על ההאקתון Isracard prooVday, שערכה החברה כחלק מכך, שבו היא בחנה הוכחת היתכנות של המיזמים שהשתתפו בו על ממשקים של ישראכרט שאותם חשפה החברה לסטארט-אפים. כמו כן, נבחן בה הערך שניתן לחברה וליזמים בחיבור ביניהם. "גם את ההאקתון עצמו ערכנו בשיתוף פעולה עם הסטארט-אפ prooV, שסיפק לנו את הפלטפורמה שאפשרה את היישום של החיבור הזה", אמרה.

דבר נוסף שעלה בשיחתנו הוא הפלטפורמה שישראכרט פיתחה באחרונה, שמאפשרת לה להנגיש הצעות ערך של עשרות ומאות בתי עסק לרכישה אונליין. לדבריה, "אנחנו עושים זאת כחלק מעידוד תחום ה-e-Commerce, שלא מפותח מספיק בישראל, ומההשקעה הרבה שלנו בקידומו ובפיתוחו בשוק הישראלי. כבר ערכנו מספר פעילויות שיווקיות על הפלטפורמה הזאת ואנחנו מוצאים שהיא מביאה ערך רב לעסקים, לצרכנים וכמובן לישראכרט, כמנגישה והמחברת ביניהם".

טלמון ציינה ש-"בתקופה הקרובה עומדים בפני ישראכרט אתגרים רבים, לאור השינויים בשוק, שנובעים מה-'שיבוש' הטכנולוגי, לצד מגמות הצרכנים והשינויים ברגולציה. אנחנו מנסים לייצר ולשכלל את המנועים שיאפשרו לישראכרט לצלוח את התקופה המאתגרת הזו ולרכב על ההזדמנויות הנובעות ממנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים