התעשייה האווירית מקימה מפעל סייבר חדש, בהנהלת אסתי פשין

המפעל יהווה חלק מהחברה הבת, אלתא, ויעסוק בפיתוח פתרונות סייבר ויכולות למודיעין, הגנה, ניטור, זיהוי והנגשה ● התחום המשיך להתפתח בתעשייה האווירית ב-2016, עם עסקות בשווי של יותר מ-100 מיליון דולר

אסתי פשין, מנהלת מפעל הסייבר של התעשייה האווירית. צילום: התעשייה האווירית

התעשייה האווירית פותחת מפעל חדש לסייבר, תחת החברה הבת, אלתא. המפעל ינוהל על ידי אסתי פשין, שהייתה ממקימי מינהלת הסייבר בארגון. הסייבר הוא אחד התחומים בו מתמקדת כיום התעשייה האווירית, והיא סיימה את 2016 עם התקשרויות בתחום של יותר מ-100 מיליון דולר – כולן עסקות בתחום מודיעין הסייבר, מרכזי מחקר לניטור ולאנליזה, ומערכי הגנת סייבר לאומיים.

פשין היא אחת הבולטות בארץ בעולמות ההיי-טק בכלל והסייבר בפרט. היא החלה את דרכה בתחום הסייבר בשירותה הצבאי ב-8200. בהמשך היא שימשה כמנכ"לית ווטרפול וכבכירה ב-ורינט (Verint). היא אף משמשת כמנכ"לית שדולת ההיי-טק של הכנסת.

מהתעשייה האווירית נמסר כי הסייבר הוא תחום אסטרטגי עבור החברה ומנוע צמיחה. החברה מפתחת פתרונות סייבר ויכולות למודיעין, הגנה, ניטור, זיהוי והנגשה. היא מציעה ללקוחותיה מגוון יכולות להתמודדות עם איומי הסייבר השונים. התעשייה האווירית מפעילה מרכזי מו"פ וחדשנות בסינגפור, בשוויץ ובישראל. היא אף עומדת בראש מאגד הסייבר הישראלי (IC3 – Israeli Cyber Companies Consortium), שמציע פתרונות מקצה לקצה למערכי סייבר לאומיים.

פשין אמרה כי "התעשייה האווירית מעמיקה את אחיזתה כשחקן משמעותי בתחום הסייבר בארץ ובעולם. היכולות הטכנולוגיות וההון האנושי שלנו יאפשרו לנו להמשיך להתפתח ולהוות כוח משמעותי עבור עסקיה של החברה".

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית, ציין ש-"אנחנו מעריכים שתחום הסייבר בחברה ימשיך להתרחב משמעותית בשנים הקרובות. הקמת מפעל הסייבר מהווה תשתית להמשך העשייה הנרחבת. נמשיך להשקיע בחברות סייבר ובמרכזי מחקר ופיתוח לטובת המשך ההתרחבות בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים