מי נצפו בהשקת מועדון ה-100 של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב?

מימין: פרופ' מוהן סואני, פרופ' שרון טוקר ופרופ' משה צבירן

השבוע נערך בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב ערב ההשקה החגיגי של מועדון ה-100 של הפקולטה, בהשתתפות בכירי בוגריה, ידידיה וצמרת הקהילה העסקית.

פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה, נשא דברי ברכה. לאחר מכן, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, שעומד בראש הפורום יחד עם זהר זיסאפל, אמר כי "המועדון הוקם במטרה להעמיק את הקשר והדיאלוג של הפקולטה לניהול עם בוגריה וידידיה, שמובילים את הקהילה העסקית בישראל. החזון בבסיס הקמתו הוא ליצור מסגרת חדשנית למפגשים בין הפקולטה לעולם העסקי ולמנהלים הבכירים במשק, שתהווה מקור ייחודי ואיכותי להעשרה, החלפת דעות והקניית ידע עדכני המבוסס על חזית המחקר אצלנו ובמוסדות מובילים בעולם".

המנהלים, שחזרו לאקדמיה לערב אחד, שמעו מפרופ' שרון טוקר, חוקרת ומרצה בתחום ההתנהגות הארגונית בפקולטה לניהול, על מחקריה בנושא התמודדות עם לחץ בכלל ובעבודה בפרט, והשפעת הלחץ על התפקוד היומיומי ובעיקר על הבריאות שלנו.

הדובר המרכזי באירוע היה פרופ' מוהן (מוהנביר) סואני מבית הספר קלוג באוניברסיטת נורת'ווסטרן, מומחה בעל שם עולמי בנושאי טכנולוגיה וניהול. הוא סיפר למנהלים הבכירים על הצורך של חברות וארגונים להתמודד עם השינויים המהירים של העולם הדיגיטלי, וליישם את המעבר לדיגיטל על ידי פיתוח והטמעת טכנולוגיות בארגון בכל השלבים – החל מפיתוח המוצר או השירות, עבור בתהליכי השיווק ועד לערוצי ההפצה ללקוחות.

בין בוגרי הפקולטה וידידיה שהשתתפו באירוע היו ד"ר יוסי בכר; יאיר סרוסי, לשעבר יו"ר בנק הפועלים; אלדד פרשר; לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט; תמר יסעור; אמנון נויבך, יו"ר הבורסה; אמנון דיק; גיל שרון, היו"ר הנכנס של גולן טלקום; גבי ואתי רוטר, הבעלים של קסטרו; דורון ספיר; איציק צאיג; אפרת פלד; ענת לוין; יובל ברונשטיין; ענת גבריאל; פרופ' ליאו ליידרמן; דני גולדשטיין; זוהר גילון; רוני רוס; רו"ח יזהר קנה, נשיא לשכת רואי החשבון בישראל; רחל (רוחה) לוין; פרופ' יוסי גרוס; רונית הראל בן זאב; פרופ' רוני גמזו, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות; פרופ' שוקי שמר, יו"ר מועצת המנהלים של אסותא; פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה; רו"ח יוסי פילוס; רו"ח אילן בירנפלד; רו"ח ערן שלו; רו"ח דני מרגלית; עו"ד רובי בכר; עו"ד מיה ליקוורניק; אילן גרינברג; ליאון רקנאטי; יהודית ויובל רקנאטי; ושוקי שוורץ.

דיילי ציפי והצלם עומר לוי צפו, נצפו וחזרו עם תמונות.

מימין: פרופ' מוהן סואני, פרופ' שרון טוקר ופרופ' משה צבירן

מימין: פרופ' מוהן סואני, פרופ' שרון טוקר ופרופ' משה צבירן

מימין: פרופ' משה צבירן ויוסי בכר

מימין: פרופ' משה צבירן ויוסי בכר

מימין: ענת לוין ורחל (רוחה) לוין

מימין: ענת לוין ורחל (רוחה) לוין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים