Tingz עברה למשרדים חדשים

לוגו החברה - במרכז הקיר

חברת Tingz, שעוסקת בטרנספורמציה דיגיטלית ובפיתוח לסביבות המובייל והאינטרנט של הדברים, ושמהווה חלק מקבוצת CodeOasis, עברה באחרונה למשרדיה החדשים בהרצליה פיתוח.

עם עיצוב חדשני, שמשרה אווירה נעימה, מציעים המשרדים החדשים חללי עבודה נוחים. אנשי Tingz קיבלו את המעבר עם ממתקים, ברכות וכמובן – חיוך.

רן רייכברג, יזם, מייסד ומנכ"ל החברה, ניהל בעבר את  מרכז ההתמחות Matrix Mobile של מטריקס ואוחז בניסיון של 20 שנים בקירוב בשווקי המובייל והדיגיטל. אל חזונו חברו בשנה החולפת אמיר גולן ורונן פישר, המנכ"לים המשותפים של CodeOasis, ויחד הם הקימו את Tingz.

"החברה החדשה מונה כבר 10 מומחי טרנספורמציה דיגיטלית, אנשי קונספט, חוויית משתמש, ומנהלי מוצר, המוכשרים בתחומם, ומחזיקים בניסיון רב בהובלת שינויים דיגיטליים", אמר גולן. "עם גידול ניכר בכמות הלקוחות, הפרויקטים והעובדים, החלטנו להקים סביבת עבודה נוחה ומותאמת לאופי הקצבי של Tingz, מקום שבו נוכל לארח את לקוחותינו ולהדגים להם את הטכנולוגיות שאנחנו מקדמים".

רייכברג ציין ש-"בשנה האחרונה השקענו עבודה רבה בחקירת התחום ובפיתוח מתודולוגיה שתאפשר לנו ללוות ארגונים מתחומים שונים במסע המשותף הזה לעבר העתיד, שתכליתו יצירת ערוצים עסקיים מבוססי דיגיטל, שעומדים בבסיסה של הטרנספורמציה הדיגיטלית. עכשיו אנחנו עוברים למקום שיאפשר לנו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

לוגו החברה - במרכז הקיר

לוגו החברה – במרכז הקיר

חוויית משתמש מתוקה במיוחד...

חוויית משתמש מתוקה במיוחד…

צוות Tingz

צוות Tingz

רן רייכברג, מנכ"ל TingZ

רן רייכברג, מנכ"ל TingZ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים