מנכ"ל קבוצת מר בכנס חדשנות במכסיקו

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, בכנס בטיחואנה

כנס החדשנות של טיחואנה שבמכסיקו, שהתקיים באחרונה בעיר זו השנה השביעית, מארח מדי שנה גורמים בכירים בתעשיית ההיי-טק העולמית. השנה הוזמן אליו ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, שמכהן גם כיו"ר עמותת בוגרי 8200, להרצות בנושא ישראל – אומת הסטארט-אפ.

למפרט הוזמן על ידי מארגני הכנס ושגרירות ישראל במכסיקו כמומחה לטכנולוגיה ולחדשנות.

הוא ציין כי "ישראל היא המדינה השלישית בעולם, אחרי ארצות הברית וסין, במספר החברות בנאסד"ק. יש בה את אחוז עובדי ההיי-טק הגבוה בעולם, אף על פי שיש בה רק שמונה מיליון תושבים".

בדבריו הסביר למפרט לנוכחים מהן הסיבות והנסיבות הייחודיות שהביאו את ישראל להיות אומת הסטארט-אפ. במסגרת ההרצאה הוא הציג דוגמאות מניסיונו האישי, כמו הסיפור של יחידת 8200; תהליך הפיכתה של דפי זהב לדיגיטלית, רווחית וצומחת, כקבוצת זאפ; וסיפורה של קבוצת מר, שמפתחת טכנולוגיות תקשורת, ביטחון וסייבר, כולל פתרונות לניהול אירועים מרובי נפגעים ואבטחת תשתיות קריטיות.

"קבוצת מר פועלת מזה 15 שנים בשיתוף עם משרדי ממשלה שונים בעולם, ביניהם במכסיקו, ליצירת שיתופי פעולה מעודדי חדשנות, גם בתחום הסייבר. כולנו יודעים שעולם הסייבר כבר כאן ושהוא מתקדם ומתפתח. עלינו להשקיע בפיתוח טכנולוגיות ושירותים שיאפשרו לנו למנוע מסחר ומניפולציות לא רצויות ולא חוקיות במידע ובקניין רוחני של מדינות וארגונים", סיכם.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, בכנס בטיחואנה

ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, בכנס בטיחואנה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים