נתי אמסטרדם מונה לדירקטור ב-VMware העולמית

במסגרת תפקידו יקבל אמסטרדם סמכויות נרחבות יותר להרחבת פעילות החברה ● הוא ימשיך לכהן כמנכ"ל VMware ישראל

נתי אמסטרדם, מנכ''ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

קידום לנתי אמסטרדם: מנכ"ל VMware ישראל מונה לדירקטור בחברה העולמית, במקביל להמשך תפקידו כמנהל פעילותה בארץ.

במסגרת תפקידו כדירקטור יקבל אמסטרדם סמכויות נרחבות יותר להרחבת פעילות החברה, וישתתף בהחלטות החשובות שלה.

אמסטרדם אחראי על הצמיחה במכירות של VMware ישראל בתחומי הדיגיטל, המעבר לענן והמוביליות העסקית. מערך המכירות של החברה בארץ מונה כ-60 עובדים.

יצוין כי אמסטרדם הצטרך ל-VMware ב-2012 ומונה למנכ"ל החברה בישראל ביולי אשתקד. טרם מינויו הוא שימש כמנהל מכירות אזורי לתחום הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) ופיתח קשרים עם לקוחות גלובליים. מ-VMware נמסר כי הוא הצליח לעבור את היעדים העסקיים שהוצבו לו על ידי מנהלי המכירות באירופה, אפריקה ומזרח התיכון.

בעבר שימש אמסטרדם כדירקטור שירותים מתקדמים באינטגריטי (Integrity Systems) במשך שנתיים וחצי. לאחר מכן היה מנהל הפעילות העסקית בתחום אבטחת המידע בבינת תקשורת מחשבים, שם קודם והיה לדירקטור פיתוח עסקי ושיתופי פעולה בבינת תקשורת – יחידה חדשה אותה הקים. בהמשך היה אמסטרדם מנהל מכירות בסימנטק (Symantec) ישראל. הוא מחזיק בניסיון רב בתחומי הייעוץ ליזמים, חברות וארגונים. אמסטרדם הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

מינויו משתלב עם המהלכים של VMware להגדלת נתח השוק שלה בעולם בכלל ובישראל בפרט. החברה שמה דגש על תחום המעבר לעולם הדיגיטלי ולמוביליות העסקית הארגונית ומרחיבה את פעילותה בהתאם, במיוחד בתקופה שבה עסקים רבים מתחילים לעשות צעדים בתחום.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רון קוהבלום

    מינוי מוצלח וראוי במיוחד. כל הכבוד והמשך להצליח! בברכה, רון

אירועים קרובים