Veeam – חגיגה של פעם בעשור

ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam

חברת Veeam חגגה לפני ימים אחדים עשור להיווסדה במסיבת ריקודים סוחפת בסטואה שבגעש, בהפקת אנשים ומחשבים. המקום ריצד באור יקרות, לרוב ירקרק, כאשר כדורי זכוכית ממותגים עם הלוגואים של Veeam ושל השותפים שתמכו באירוע השתלשלו מהתקרה. במופע ג'אגלינג מרהיב, עם שתי אלות זוהרות, חזרו הלוגואים לרצד לנגד עיני הצופים.

ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam, סיפרה כיצד לפני חמש שנים התחילה את המסע של החברה בארץ, עם לפטופ וטלפון נייד. "כיום", ציינה, "אני גאה ומודה לכל השותפים והמפיצים שלנו, שאלמלא עזרתם הקסם הזה לא היה מתאפשר".

הכיבוד היה נהדר והאלכוהול – אף יותר. Veeam לא ויתרה לשום לקוח או שותף והעלתה את כולם אל במת הריקודים. אם תשאלו את צוות החברה ואת סטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר ב-Veeam לאזור EMEA ואורח החברה מחו"ל, במסיבה הזאת הם היו AlwaysON.

דיילי ציפי חברה לצלם בן יגבס וביחד הם צפו, נצפו וחזרו עם תמונות.

רגע לפני. האולם החגיגי

רגע לפני. האולם החגיגי

לא חסר אוכל

לא חסר אוכל

ואתם רוקדים

ואתם רוקדים

ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam

ורד ליברמן, המנהלת האזורית של Veeam

אנשי Veeam. מימין: בשורה העליונה - מיקי פרידמן, פריסייל אזורי; אמיר כהנא, מנהל שותפים ישראל; תומר ארבל, מנהל מכירות ישראל; בשורה התחתונה - מירב כהן, מנהלת שיווק אזורית; ורד ליברמן, מנהלת אזורית; וסטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר באזור EMEA. איפה העוגה?

אנשי Veeam. מימין: בשורה העליונה – מיקי פרידמן, פריסייל אזורי; אמיר כהנא, מנהל שותפים ישראל; תומר ארבל, מנהל מכירות ישראל; בשורה התחתונה – מירב כהן, מנהלת שיווק אזורית; ורד ליברמן, מנהלת אזורית; וסטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר באזור EMEA. איפה העוגה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים