באו לבקר במאורת הנמר: אייל בירן ודנה פרידמן, דאטה טאפאס

26/09/2016 14:24
באו לבקר במאורת הנמר: אייל בירן ודנה פרידמן, הבעלים המשותפים של דאטה טאפאס

אייל בירן ודנה פרידמן, הבעלים המשותפים של דאטה טאפאס, הגיעו לפני ימים אחדים לביקור במאורת הנמר, להמשך תכנון שיתופי הפעולה המוצלחים בינה לבין אנשים ומחשבים. על הפרק עומדת פעילות נרחבת בליווי ועזרה לארגונים במסע להיותם מוכווני נתונים (Data driven).

בפגישה עדכנו אותי השניים על ההתפתחות האחרונה בדאטה טאפאס, במסגרתה החברה מקימה מיזם משותף עם G-STAT, שבעליה הוא אפרים גולדין. המיזם יציע לחברות פתרון כולל להקמה ויישום תשתית של Big Data מבוססת כלי לימודי מכונה ביישום מהיר, מקצועי ומותאם לצרכי החברה, ובמחירים אטרקטיביים. בירן ופרידמן אמרו שהלקוחות יכולים ליישם את הפתרון בענן או בשרתי הארגון ובתוך זמן קצר להתחיל לתחקר, לנתח וליצור תובנות עסקיות, ללא צורך בתהליכים מורכבים או גיוס הון אנושי ייחודי.

המיזם מאפשר בנוסף הכשרה של אנליסטים מתוך הארגון לעבודה בכלי קוד פתוח וכולל יישומים של סטרימינג בזמן אמת.

יצוין כי המיזם החדש מצטרף לשורה של פתרונות שהחברה מציעה לארגונים בעולם הדאטה. הראשון שבהם הוא Fabric מבית K2VIEW – חברה ישראלית שפעילה בשוק האמריקני במגוון מגזרים, בהם טלקום ופיננסים. הפתרון של החברה מאפשר ליצור שכבת דאטה מעודכנת בזמן אמת וכולל ETL מובנה, ללא צורך בפתרונות נפרדים ובזמן אינטגרציה מהיר ביותר.

מוצר חדשני אחר שמפיצה דאטה טאפאס, אמרו השניים, הוא של Octopai. מדובר במנוע חיפוש מעל מערכות המידע בעולם המטה דאטה. באינטגרציה מהירה, מקבל הארגון יכולת לאתר כל קובץ, רכיב מידע או שדה, בתהליך שחוצה את כל המערכות ובסיסי הנתונים של הארגון

לדברי בירן ופרידמן, "הפתרונות המופצים על ידי דאטה טאפאס עונים לעקרון של פשטות יישום, אינטגרציה מהירה, חדשנות ומקסום ערך מיידי. עקרון זה מצטרף לתפיסת הייעוץ של החברה, שמלווה ארגונים במסעות הדיגיטל והדאטה, לבניית אסטרטגיה או ניהול תוכנית עבודה באופן פרקטי תכליתי וממוקד".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים