Xact לוקחת את החדשנות לאקסטרים

זיו כרמי, אלוף ישראל ברכיבת אופנועי מוטוקרוס, עם הכלי

Xact, שמתמחה בפיתוח והטמעת פתרונות ואבטחת מידע בתחום הסאפ (SAP), מעניקה חסות לאלוף ישראל ברכיבת אופנועי מוטוקרוס, זיו כרמי, המייצג את ישראל בתחרות מוטוקרוס האומות, שהחלה אתמול (ש') ומסתיימת היום במג'ורה שבאיטליה.

את ישראל מייצגים בתחרות שלושה רוכבים – אלופי ליגת המוטוקרוס הישראלית זיו כרמי (KTM), אורן חסון (Honda) ודן מאיה (Kawasaki). השלושה התמודדו מול רוכבי המוטוקרוס הטובים בעולם, בניסיון להתברג בין 32 הנבחרות החזקות בתבל, ובכך לנעוץ בראשונה את סיכת הדגל הישראלי על מפת מרוצי המוטוקרוס הבינלאומיים.

כרמי השקיע משאבים רבים בהכנות הקדחתניות לתחרות באיטליה. לדבריו, "בלי התמיכה הרחבה של נותני החסות, הסיכוי להשתלב בין 32 הנבחרות הראשונות היה קטן. זו הפעם הראשונה בה רוכב ישראלי מצליח להרחיב את יריעת התמיכה בעזרתן של חברות כמו Xact וספונסרים נוספים שמלווים אותי בדרכי המקצועית. החסות של Xact תורמת נדבך חשוב לקידום הספורט המוטורי בישראל".

לדברי שני אנקוריון, מנכ"לית Xact, "המוטו שלנו הוא לאהוב את מה שאנחנו עושים ולשמור על התשוקה לחדשנות. בהתנהלות המקצוענית של כרמי, כספורטאי וכאדם, מצאנו ערכים של מצוינות, דבקות במטרה, פיתוח מתמשך של הכישורים והיכולות, והרבה אהבה למה שהוא עושה. הענקת החסות היא ביטוי להערכה שאנחנו רוכשים לו ודרך נוספת מבחינתנו לקחת את החדשנות לאקסטרים".

דיילי ציפי מאחלת לאלופי הספורט המוטורי שלנו הרבה הצלחה בהמשך וכמובן – צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

זיו כרמי, אלוף ישראל ברכיבת אופנועי מוטוקרוס, עם הכלי

זיו כרמי, אלוף ישראל ברכיבת אופנועי מוטוקרוס, עם הכלי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים