בא לבקר במאורת הנמר: אורן ישרים, מנהל הפעילות של Infinidat בישראל

20/09/2016 08:33
אורן ישרים, מנהל פעילות אזורי ישראל ואפריקה ב-Infinidat. צילום: פלי הנמר

אורן ישרים, מנהל הפעילות של Infinidat בישראל, הגיע באחרונה לביקור במאורת הנמר, מה שעורר בה דיון סוער על עולם האחסון המתעורר.

"Faster than Flash, Easy on Cash" ("מהיר מפלאש, 'קל' במזומנים"), כך אמר ישרים, כשהוא מצטט את המסר של Infinidat לארגונים הגדולים בארץ ובעולם.

"הגיע הזמן לשנות את תפיסת המחיר של אחסון הנתונים ולהגיע להכרה שטכנולוגיית פלאש (Flash) היא לא תמיד מילה נרדפת לביצועים מובטחים", לדבריו. "פלאש היא טכנולוגיה נהדרת, אבל רק אם מבינים את הגבולות הקיימים בה. אחרת היא הופכת מיתרון לחסרון".

הוא המשיך באמרו כי "כשלקוחות מבינים את הדרישות האמיתיות שלהם מהאחסון, אנחנו מספקים אותן – במחיר טוב יותר וללא פשרות עבור הארגון".

ישרים תיאר את InfiniBox – פתרון הדגל של החברה, וציין שהוא מספק נפח אחסון זמין וניתן להתאמה של עד כ-2.8 פטה-בייט במסד בודד של 19 אינץ'/U42, עם זמינות טובה, זמן אחזור של מיקרו-שניות וביצועים של עד מיליון IOPS. לדבריו, "InfiniBox מנצל מקסימום של בין שלושה לשמונה KW בעומס מלא, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על יעילות ניצולת וכלי Efficiency, שיכולים להכפיל ואף לשלש את הנפחים – ללא פגיעה בביצועי המערכת".

התרשמתי כשלמדתי מישרים שהחברה הישראלית, שבראשה עומד גורו האחסון משה ינאי, שגם ייסד אותה, מתפתחת בצעדי ענק. ישרים ציין ש-Infinidat מראה גידול מרשים במכירות ופריסה עולמית הולכת ומתרחבת, ומכפילה את מספר הפרויקטים בהם היא זוכה מרבעון לרבעון. יש לה לקוחות מעניינים מהעולם, לרבות מרשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500), ולקוחות ישראליים דוגמת אמדוקס, בנק לאומי, משרד הביטחון, חברת החשמל, מיטב דש ומנורה.

"צריך אומץ כדי לבחור בטכנולוגיה ישנה כשכבר ניתן לבחור בחזון חדשני", המשיך אורחי. "בעוד שטכנולוגיית All Flash מספקת במקרים מסוימים ביצועים גבוהים בגישה למידע קריטי, היא עדיין חסרה את הגמישות הדרושה בארגון שנמצא במצב של גידול ועלייה מתמדת בעומסים. Infinidat, לעומת זאת, יודעת לספק מערך אחסון עם ביצועים טובים על פני כלל המערך, נתוני זמינות וצריכת חשמל ויותר מכך, יש לה יכולת להבטיח איכות שירות עם פשטות ניהול ומיעוט במערכות. הפתרון שלנו, InfiniBox, מאפשר לארגונים גדולים לעבוד ביעילות, לשפר תהליכים ולמקסם את איכות השירות ללקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים