אופטימל + השיקה חטיבת אלקטרוניקה – ומינתה את שייקה גורדון למנהלה

החטיבה תפיץ את הפתרון של החברה, שמיועד ליצרני ה-OEM שעוסקים בטלפונים חכמים, שרתי רשת, שרתי נתונים ומערכות רכב שונות

שייקה גורדון, מנכ"ל חטיבת האלקטרוניקה של אופטימל + וסמנכ"ל בחברה. צילום: סיון פרג'

אופטימל +, העוסקת בעולם ה-Big Data לתעשיות הסמיקונדקטור והאלקטרוניקה, הקימה חטיבת אלקטרוניקה חדשה והודיעה על מינויו של שייקה גורדון כמנכ"ל שלה וכסמנכ"ל בחברה כולה.

החטיבה תפיץ את הפתרון של החברה, שמיועד ליצרני ה-OEM שעוסקים בטלפונים חכמים, שרתי רשת, שרתי נתונים ומערכות רכב שונות, כגון ADAS. המוצר מאפשר איסוף נתונים לאורך שרשרת האספקה הגלובלית שלהם, לנתח ולנקוט פעולות ייצוריות ועסקיות בזמן אמת. כמו כן, הוא מאפשר שליטה מלאה, מקצה לקצה, בנתוני הייצור, תוך איסוף וניתוח נתונים. מאופטימל + נמסר שאחת החברות שמשתמשות בפתרון שלה היא Nvidia.

גורדון מביא עימו לתפקיד 25 שנות ניסיון בניהול בכיר בשוק ההיי-טק, בכלל זה בהובלת מכירות ישירות ושותפויות מטעם תאגידים גדולים וחברות סטארט-אפ. בתפקיד האחרון שלו לפני הצטרפותו לאופטימל + הוא כיהן כסמנכ"ל בכיר למכירות גלובליות ב-Redbend. כמו כן, הוא שימש במספר משרות ניהוליות בכירות ב-NICE – כנשיא EMEA ו-APAC בקבוצת האבטחה של NICE מערכות וכנשיא חטיבת פתרונות מעקב וידיאו של NICE Vision.

לדברי גורדון, "יש תחזית לגידול עצום בייצור מוצרי אלקטרוניקה, הן בשימוש אישי והן בשימוש במגזרים העסקי והציבורי, והוא יעצים את הצורך של חברות האלקטרוניקה להזרים מוצרי קצה בטוחים ואמינים לשווקים השונים. אופטימל + כבר סייעה לחברות בתעשיית המולכים למחצה לשפר את איכות המוצרים ומסוגלת להרחיב אותן גם עבור החברות השונות בתעשיית האלקטרוניקה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים