ביס-Quiz: עובדי CodeOasis משתעשעים עם חידונים טכנולוגיים

רונן פישר, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis, לוחץ יד לזוכה ממחלקת המובייל

ברוח חידות חדרי המילוט וחידוני הטריוויה שמשתלטים עלינו בשנה האחרונה, החליטה CodeOasis לייבא את ז'אנר החידות לעולם העבודה ולייסד מסורת מקורית להפרת שגרת יום העבודה של המפתחים שלה.

באחרונה קיבלו עובדי המחלקות – דוט.נט, קוד פתוח ומובייל – כתב חידה הקשור לעולם התוכן של כל מחלקה. חברי כל מחלקה, בתורם, השאירו את המקלדות מאחור והתיישבו בחדר ישיבות, נטולי מכשירים ניידים, ומולם רק נייר, עיפרון וחצי שעה לפתרון האתגר הטכנולוגי. המסיימים יצאו מחדר הישיבות ושם השוו פתרונות, התלבטו והתווכחו בלהט, והתייעצו עם מנהלי הפיתוח כאילו זה עתה סיימו בגרות חמש יחידות בתכנות.

בסופו של דבר זכו שלושה עובדים, ביניהם אחת מקבוצת המפתחות החרדיות שמעסיקה CodeOasis, וכל אחד מהם קיבל תוספת נאה לתווי ארוחת הצהרים החודשית שלהם, מבית תן ביס.

רונן פישר, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis, אמר כי "המפתחים שלנו מתמודדים כל היום עם אתגרים טכנולוגיים. החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהוסיף אלמנטים של תחרות. בחרנו חידות פיתוח שיכולות בהחלט לשפר את הרמה המקצועית של כל מתמודד, יחד עם הזרמת אדרנלין והתרגשות במסדרונות החברה באמצע יום העבודה".

לדבריו, "החבר'ה נכנסו לעניין ולקחו את האתגר בצורה רצינית. כל כך נהנינו, שוודאי נמשיך במסורת החידות הטכנולוגיות גם בעתיד".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

רונן פישר, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis, לוחץ יד לזוכה ממחלקת המובייל

רונן פישר, מנכ"ל משותף ב-CodeOasis, לוחץ יד לזוכה ממחלקת המובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים