פלטיין חוגגת מיתוג מחדש

כמו שכבר אמרו חכמים: אין חגיגה בלי עוגה - עם לוגו

פלטיין (Plataine) סיימה באחרונה תהליך של מיתוג מחדש וכמתבקש, ציינה את המאורע. העובדים וההנהלה חגגו אותו עם שתייה, אווירה טובה ועוגה ועליה הלוגו החדש – ובמקרה הזה גם הטעים.

בפלטיין סיפרו לדיילי ציפי כי המטרה של הלוגו החדש היא להתאים את השפה הוויזואלית והמסרים השיווקיים של החברה לקדמה המאפיינת אותה.

התהליך נעשה על ידי חברת המיתוג האמריקנית AOT וכלל את כל האספקטים השיווקיים והתדמיתיים של החברה, החל מהרובד הוויזואלי – לוגו, מצגות, אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור ושילוט במשרדי החברה, וכלה ברובד הטקסטואלי – ברושורים, מסרים שיווקיים, תכנים ועוד.

הלוגו החדש עוצב כחץ הפונה כלפי מעלה בצבעי כחול ואדום ונועד לשדר צמיחה וטכנולוגיה מתקדמת. זאת, בהתאם למהלכים העסקיים של החברה, שכוללים התאמה לטכנולוגיה העכשווית, צמיחה בהיקף הפעילות והלקוחות וגידול בכח האדם.

אמיר בן אסא, סמנכ"ל השיווק של פלטיין, ציין כי החברה עוסקת בעולם פתרונות התוכנה לאוטומציה וייעול של תהליכי ייצור וככזו, היא שותפה של יצרנים בולטים בהטמעת טכנולוגיות חדישות מבוססות ענן, כגון אינטרנט של הדברים ובינה מלאכותית. "הצמיחה שעברה החברה יצרה את הצורך לתהליך המיתוג, לחידוד המסרים שלנו ולהשקת אתר אינטרנט חדיש, שידגיש את השאיפה של פלטיין לקדמה ולחדשנות. לשמחתנו, קיבלנו פידבקים מצוינים מלקוחות החברה, מעובדיה ומשותפים עסקיים", אמר בן אסא.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

עובדים בפלטיין חוגגים את המיתוג מחדש

עובדים בפלטיין חוגגים את המיתוג מחדש

כמו שכבר אמרו חכמים: אין חגיגה בלי עוגה - עם לוגו

כמו שכבר אמרו חכמים: אין חגיגה בלי עוגה – עם לוגו

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים