על הבר עם Matrix Experience

מימין: מיה זיו סילבר, מנהלת דף הפייסבוק של החינוכית; אסף יוגב, יועץ ממשק משתמש ב-Matrix experience; לימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience; אנה בלום, אסטרטגית חוויית משתמש ב-Matrix experience; איה ויגדור מנור, מנהלת השיווק של חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס; כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל וחוויית משתמש במטריקס; ושירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של החברה

Matrix Experience, זרוע חוויית הלקוח של מטריקס, קיימה באחרונה בפאב האוזן בר בתל אביב מפגש מעשיר למנהלי דיגיטל ושיווק בנושא חוויית המשתמש.

המפגש התנהל באווירה קלילה, כמעט כמו של בילוי, עם בירה ונשנושים. הוא כלל הרצאות מעניינות, שסקרו היבטים שונים בפעילות מנהלי השיווק והדיגיטל ונתנו לאנשי השיווק כלים להתבלט ולחדש בזירות הדיגיטל, העמוסות מותגים וחברות.

ההרצאות עסקו במגוון נושאים: הקמת קהילות BETA לקבלת משוב על ממשק וחוויית משתמש ממשתמשים אמיתיים; שיפור מתמיד של אתרי האינטרנט אחרי שכבר עלו לאוויר; ושימוש בהומור וכיצד הוא יכול לשפר את חוויית המשתמש, לפצות על תקלות טכניות ולחזק את הקשר בין הלקוח למותג.

אחד משיאי האירוע היה ההרצאה של מיה זיו סילבר, מנהלת דף הפייסבוק (Facebook) המצליח והפופולרי של החינוכית. היא המחישה את החשיבות של זריזות התגובה ברשת החברתית, כיצד מעקב אחרי טרנדים יכול להפוך בקלות דף פייסבוק ארגוני לתופעת רשת ויראלית ואיך היא משתמשת בדמויות מיתולוגיות של החינוכית כמו אוזה, קיפי ובינבה כדי לקדם את הערוץ כיום.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: מיה זיו סילבר, מנהלת דף הפייסבוק של החינוכית; אסף יוגב, יועץ ממשק משתמש ב-Matrix experience; לימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience; אנה בלום, אסטרטגית חוויית משתמש ב-Matrix experience; איה ויגדור מנור, מנהלת השיווק של חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס; כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל וחוויית משתמש במטריקס; ושירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של החברה

מימין: מיה זיו סילבר, מנהלת דף הפייסבוק של החינוכית; אסף יוגב, יועץ ממשק משתמש ב-Matrix experience; לימור מושקוביץ, מנהלת פעילות Matrix experience; אנה בלום, אסטרטגית חוויית משתמש ב-Matrix experience; איה ויגדור מנור, מנהלת השיווק של חטיבת הפתרונות הפיננסיים והטכנולוגיות של מטריקס; כפיר מלכה, מנהל אגף פתרונות דיגיטל וחוויית משתמש במטריקס; ושירה רז מייזנר, מנהלת השיווק של החברה

הקהל מאזין רוב קשב לדברים הנאמרים על הבמה

הקהל מאזין רוב קשב לדברים הנאמרים על הבמה

לא רק חוויית משתמש - גם בירה טובה במפגש של מטריקס

לא רק חוויית משתמש – גם בירה טובה במפגש של מטריקס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים