בא לבקר במאורת הנמר: לייזי אגסי, מלם מערכות תוכנה

07/06/2016 12:17
בא לבקר במאורת הנמר: אליעזר (לייזי) אגסי, מנהל מלם מערכות תוכנה

באחרונה ביקר במאורת הנמר נציג הנמר"ה (ר"ת נבחרת מלם ראש הליגה) – לייזי (אליעזר) אגסי, המנהל הנכנס של מלם מערכות תוכנה בקבוצת מלם תים.

בתחילת הפגישה נגענו קצת בהיסטוריה ודיברנו על מכרים משותפים, עוד מהימים בהם אגסי עבד בתדיראן מערכות מידע, ובהמשך, יחד עם שלושה שותפים לדרך, הקים את חברת התוכנה תבונה מילניום, שהתמחתה ביישום ופיתוח מערכות ניהול מידע וידע ונמכרה ב-2012 ל-SQ Link.

אגסי, שנכנס לתפקיד מנהל מלם מערכות לפני מספר חודשים, סיפר על פעילותה של החברה, שהינה זרוע המערכות של מלם תים, בבעלותו של שלמה איזנברג, המשמש גם כיו"ר דירקטוריון פעיל של הקבוצה.

אגף המערכות מונה כיום כ-600 עובדים ושלוש חטיבות עסקיות מרכזיות:

חטיבת הפרויקטים, בניהולו של עופר בן דוד, המתמחה בפתרונות אינטגרציה ופרויקטים במגזר הציבורי, כמו גם ביישום פתרונות מיקרוסופט (Microsoft) בעולמות הענן, ניהול קשרי לקוחות ופורטלים ארגוניים.

חטיבת היישומים, בניהולה של עינת זרמי, המתמחה ביישום פתרונות ERP מבית סאפ (SAP) ומיקרוסופט, פתרונות ניהול תוכן וידע ופתרונות BI.

החטיבה הטכנולוגיות, אותה מנהל יורם לבקוביץ', שמתמחה בפיתוח ובפתרונות בעולם הקוד הפתוח. היא פיתחה ומשווקת פתרון ורטיקלי לסחר חוץ בשם פוקוס, המשמש מאות לקוחות בשוק הישראלי.

המגמות בשוק על פי מלם

ביקשתי לדעת מאגסי מהן המגמות העיקריות שמלם מזהה אצל לקוחותיה.

ראשית, הוא הזכיר את האתגרים של הלקוחות הנדרשים לטרנספורמציה דיגיטלית. "הלקוחות כיום הם אנשים מחוברים דיגיטלית", אמר. "הם מצפים כי בכל ערוץ בו יפנו – פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter), אינסטגרם (Instagram), טלפון או האתר, הארגון ידע לשרת אותו עם אותה רמה של חוויית לקוח. הפתרונות שלנו מסייעים לייצר את התיאום בין כל הערוצים, כדי לספק ללקוח שירות כל ערוצי (OmniChannel)".

הוא דיבר בהמשך על המעבר לענן, שמעסיק כמעט את כל תעשיית ה-IT, וציין כי ארגונים מאמצים בקצב הולך וגובר פתרונות SaaS (תוכנה כשירות). כדוגמה הוא נתן את פתרון הביליניג של מלם – מערכת לניהול תורמים המבוססת על שימוש בפועל ותשלום עבור שירותים. בנוסף, סיפק אגסי מספר תובנות מעניינות לפיהן "לקוחות רבים של מלם שרוצים לשמר את הנכסים שלהם מבקשים מאתנו: 'תעבירו את המערכות שלנו ושימו אותה, ללא פגיעה תפקודית, בענן'. המשמעות היא שזו יכולה להיות כל מערכת ייעודית שפותחה בעבר במגוון טכנולוגיות".

בעולם הפיתוח, שמסורתית הוא אחד מתחומי הליבה של מלם מערכות, הזכיר אגסי את המגמה של פיתוח אפליקציות בשלוש טכנולוגיות מחשוב פתוחות -Cloud Foundry, Docker ו-OpenStack, ארכיטקטורת הענן הפתוחה שמאפשרת ללקוחות שמאמצים כלים ופתרונות בסביבת ענן לא להיות מוגבלים לספק בודד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים