בא לבקר במאורת הנמר: יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל

15/05/2016 10:28
בא לבקר במאורת הנמר: יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור (Prodware) ישראל, הגיע באחרונה לביקור במאורת הנמר.

במהלך הביקור שוחחנו על המנהיגות של הדור חדש של המובילים בעולם ה-IT, על מהפכות הדיגיטל, הענן והאינטרנט של הדברים, ועל איך כל זה מתחבר ל-ERP ול-CRM של מיקרוסופט (Microsoft).

חיימוב סיפר לי שבשקט ובנחישות, בחמש השנים האחרונות צמח בשוק ה-IT בישראל שחקן משמעותי חדש – הסניף המקומי של פרודוור. הסניף, בניהולו של חיימוב, מונה כיום כ-150 עובדים ומשרת מאות לקוחות, שהמשותף לכולם הוא שהם משתמשים במערכת ליבה מבוססת פלטפורמת Microsoft Dynamics.

"האסטרטגיה שלנו מאוד ברורה: אנחנו משדרגים את מערכות הליבה של הארגון לאקו-סיסטם של Dynamics מבית מיקרוסופט. כי זו פלטפורמת ניהול עסקים שנותנת יחס עלות-תועלת מיטבי. בנוסף ובמקביל, אנחנו מספקים את שירותי הענן של מיקרוסופט (Azure ,Machine learning ו-Power BI), רב ערוציות (אתרי אינטרנט ואפליקציות לסלולרי) וקישוריות לכל דבר, באמצעות האינטרנט של הדברים".

הרומן של חיימוב עם Microsoft Dynamics החל ב-2004, כשחבר למיקי איטין וביחד הקימו את אפקט, שותף ה-CRM הראשון של מיקרוסופט בישראל. מטריקס, בראשותו של מוטי גוטמן, זיהתה את פוטנציאל השוק של Dynamics ואת כוחה של אפקט, ורכשה אותה ב-2006. בהמשך, עדיין תחת הכובע של מטריקס, חיימוב הביא לארץ את מערכת ה-ERP של מיקרוסופט.

"אנחנו צומחים במהירות, אורגנית ובאמצעות מיזוגים ורכישות של חברות בעולם התוכן שלנו. עד היום מיזגנו לתוך פרודוור ישראל חמש חברות, כשכל חברה שמצטרפת אלינו משדרגת את סט היכולות ואת שדרת הניהול שלנו".

מה צופן העתיד, על פי חיימוב? "אנחנו נמצאים בתקופה שבה עולם ה-IT מגדיר את עצמו מחדש", לדבריו. "חברות ישתנו או ימותו. הצרכנים נמצאים כיום במקומות אחרים ורוצים לקנות ולקבל שירות בפלטפורמות חדשות. הטכנולוגיה היא כיום חזות הכול, וזה פותח לנו עולם שלם של הזדמנויות לאפשר ללקוחות שלנו לצלוח את המהפכה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים