פלאפון זכתה בתחרות השירות וחוויית הלקוח של המי"ל

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, מקבל את האות מעידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ערך באחרונה את כנס השירות וחוויית הלקוח השנתי, שעמד הפעם בסימן Experience the future ועסק בדור הבא של חוויית הלקוח והשירות של חברות וארגונים.

מאות בכירים, בהם שורת מנכ"לים ומנהלים מעולמות השירות, הדיגיטל, האסטרטגיה העסקית, השיווק והפרסום שהשתתפו בכנס, זכו לשמוע מגוון רחב של הרצאות בתחום מפי מומחים מובילים בארץ ובעולם. בין המשתתפים בכנס היו מישל פלקון, גורו ויועץ חוויית לקוח בינלאומי, שהגיע במיוחד לישראל כדי להשתתף בו, והשף אסף גרניט, שדיבר על יצירת חוויית לקוח בעולם המסעדנות ואיך ניתן ליישם זאת בעולם העסקים.

אחד מרגעי השיא של הכנס היה ההכרזה על החברות הזוכות בגמר תחרות המצוינות בשירות וחוויית הלקוח השנתית של המי"ל. בין הגופים הזוכים היו פלאפון ואלקטרה מוצרי צריכה בקטגוריית השירות, שירות התעסוקה בקטגוריית המגזר הציבורי ומכבי שירותי בריאות בקטגוריית השירות בכל הערוצים.

בין הנצפים היו זיו מנדל, יו"ר המי"ל; רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; יגיל וויט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר; בועז הירש, מנכ"ל שירות התעסוקה; סלעית גרניט, מנכ"לית חברת המחקר העסקי אדקיט מקבוצת נילסן (Nielsen); רמי יאולוס, מנכ"ל קבוצת נירם גיתן; עינת צור-שיין, מנכ"לית-שותפה ב-ServiceWise; וש”י חיון, הבעלים והמנכ”ל של חברת SQ למחקר יישומי.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול; גלי גופר, מנהלת אקדמית והדרכה במרכז הישראלי לניהול; מישל פלקון, גורו ויועץ חוויית לקוח בינלאומי, הדובר המרכזי בכנס; ועידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

מימין: זיו מנדל, יו"ר המרכז הישראלי לניהול; גלי גופר, מנהלת אקדמית והדרכה במרכז הישראלי לניהול; מישל פלקון, גורו ויועץ חוויית לקוח בינלאומי, הדובר המרכזי בכנס; ועידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, מקבל את האות מעידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, מקבל את האות מעידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים