אלופי הדור הבא של ה-IT

ובמקום הראשון: נבחרת גימנסיה חדרה

משרד החינוך וסיסקו (Cisco) ישראל קיימו השבוע במטה החברה בנתניה את שלב הגמר של אליפות ה-IT והרשתות הארצית הראשונה לבני נוער. 60 תלמידים ותלמידות ממגמות תקשוב ב-20 בתי ספר ברחבי הארץ התחרו בשלב הגמר וכזוכה הוכרזה נבחרת גימניסה חדרה.

התלמידים, שלושה בכל נבחרת, היו צריכים להתמודד בזמן אמת עם חמש משימות וירטואליות בנושאים השייכים ל-IT ולרשתות תקשורת.

התחרות עתידה להפוך לשנתית, במטרה לעודד בני נוער ללמוד את מקצועות ה-IT המבוקשים.

כל אחד מחברי נבחרת גימנסיה חדרה, שכאמור – זכו במקום הראשון, קיבל טאבלט של סמסונג (Samsung). חברי הנבחרות שזכו במקומות השני (מקיף רמת גן) והשלישי (תיכון גבעת ברנר) קיבלו גם הם מתנות – אוזניות בלוטות' (Bluetooth) ותיק למחשב נייד של סיסקו.

חברי הנבחרות שזכו בשני המקומות הראשונים, של גימנסיה חדרה ומקיף רמת גן, ישתתפו כבודדים בתחרות World skills Israel, שתיערך בספטמבר. מדובר בתחרות מיומנויות וכישורים מקצועיים במגוון תחומים, שהזוכה בה ייצג את ישראל בתחרות האירופית, ה-,EuroSkills שתתקיים בדצמבר בגטבורג, שבדיה, בהשתתפות יותר מ-500 צעירים מ-28 מדינות.

עינת איתין ורוני קרן הלוי, מנהלות האקדמיה של סיסקו בישראל, אמרו כי "סיסקו, כחברה בינלאומית, לוקחת חלק בעיצוב ובהכשרת דור העתיד של ה-IT הישראלי. מה שהכי ישמח אותנו זה לראות בעשור הבא כמה מהחבר'ה הצעירים הללו, שמגיע להם הרבה כבוד על העבודה וההשקעה, אצלנו בחברה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

ובמקום הראשון: נבחרת גימנסיה חדרה

ובמקום הראשון: נבחרת גימנסיה חדרה

התלמידים שוקדים על הפיתוחים

התלמידים שוקדים על הפיתוחים

התלמידים משתתפי התחרות ביחד עם המורים

התלמידים משתתפי התחרות ביחד עם המורים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים