העיתונאי והאקטיביסט תומר אביטל הצטרף לסטארט-אפ וויזמאס

אביטל מקים באתר וויזמאס ערוץ שיאפשר לגולשים לגייס כסף, לממן, להפיק ולפרסם תחקירים עיתונאיים עצמאיים, לפי רצונם, על מנת לחשוף ולהיאבק בשחיתות ובמפגעים

תומר אביטל - עיתונאי, אקטיביסט ומצטרף לסטארט-אפ וויזמאס

העיתונאי והאקטיביסט תומר אביטל, המוביל את ארגון 100 ימים של שקיפות, הצטרף לסטארט-אפ וויזמאס, מקימת הרשת החברתית למשאלי עם ולקידום ותעדוף יוזמות חברתיות וקמפיינים ציבוריים, שנושאת את אותו השם.

אביטל מקים באתר ערוץ שיאפשר לגולשים לגייס כסף, לממן, להפיק ולפרסם תחקירים עיתונאיים עצמאיים, לפי רצונם, על מנת לחשוף ולהיאבק בשחיתות ובמפגעים. הוא מקווה לשכור, בסיוע הציבור, עיתונאים, צלמים, עורכים ומשפטנים שיבצעו תחקירים עצמאיים, וכך להרחיב את העיתונות העצמאית, שצומחת מלמטה ופועלת למען הציבור ולקידום מאבקים ציבוריים.

יצוין כי אביטל הוא עיתונאי עצמאי, בעל טור קבוע בהארץ ופינה ב-TheMarker, ומופיע כפרשן בחדשות של ערוץ 2 וערוץ 10, כמו גם בכלי תקשורת נוספים. בעבר שימש כעיתונאי בעובדה, בערוץ 1 ובכלכליסט. מאז 2014 הוא מוביל את מיזם 100 ימים של שקיפות – פרויקט במימון המונים שמתמקד בהגדלת השקיפות השלטונית. אביטל הוא גם ממייסדי ארגון לובי 99, הפועל בכנסת למען שקיפות שלטונית וצדק חברתי.

לדבריו, "החזון שלנו הוא לבנות קרן עצמאית שתממן עיתונאים חוקרים הפועלים בשליחות ובהנחיה ישירה של הציבור. אתם, הגולשים, תהיו גם המו"לים וגם העורכים שלנו. אתם תבחרו את מה לחקור ועל מה לשפוך אור, ואנחנו נגייס מימון לתחקירים ונדאג לפרסמם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים