מנהלים משותפים חדשים לארגון ה-IT של אינטל ישראל

זיו נבו ושלומי בן פורת ינהלו את כ-500 עובדי ה-IT של אינטל באתרים השונים בארץ ● הם יחליפו את יורם חסידים, שמונה באחרונה להוביל את תחום אבטחת המידע של הארגון העולמי

מימין: זיו נבו ושלומי בן פורת, המנמ"רים המשותפים של אינטל ישראל. צילום: יח"צ

אינטל (Intel) ישראל מינתה שני מנהלים משותפים חדשים לארגון ה-IT שלה: זיו נבו ושלומי בן פורת. הם יחליפו את יורם חסידים, שמונה באחרונה להוביל את תחום אבטחת המידע של אינטל IT העולמית.

נבו ובן פורת יהיו אחראים על כ-500 עובדי ה-IT של אינטל באתרים השונים של ענקית השבבים בישראל. הם יהיו כפופים למנהלת פעילות החברה בארץ, מקסין פסברג.

יצוין כי נבו הצטרף לאינטל ב-1998 והחל את הקריירה המקצועית שלו בחברה כמפתח, מנתח מערכות ומנהל פרויקטים בארגון מערכות המידע. לאחר מכן הוביל צוות הנדסת תשתיות IT גלובלי וניהל מחלקת פתרונות מערכות מידע ישראלית. מאז 2011 הוא מוביל ארגון כלל עולמי, המספק פתרונות הנדסת תוכנה לארגוני המוצרים השונים.

כמו כן, נבו הוא אחד מראשי תוכנית ההתנדבות ופיתוח המנהלים סינרגיה, ומתנדב פעיל וחבר ועד מנהל בעמותת ערכים בספורט. הוא משמש גם עמית בתוכנית מעוז לפיתוח ורישות מנהיגות מחוללת שינוי במרחב הציבורי בישראל. הוא בן 45, מתגורר במושב שורש, נשוי לאלונה ואב לשלושה. נבו חובב טיולים, ריצה ורכיבת אופני שטח.

בן פורת החל לעבוד במפעל אינטל בירושלים ב-1992 כמפתח פתרונות מחשוב לפעילות בקרת הייצור. בסיום לימודיו הוא הצטרף לארגון מערכות המידע של החברה, כמפתח ומנהל פרויקטים בתחום משאבי האנוש. בשנת 2000 מונה בן פורת למנהל פעילות מערכות המידע הפיננסיות של אינטל בישראל. בהמשך, הוא ניהל פעילויות שונות בתחום מערכות המידע של אינטל העולמית בישראל ובארצות הברית.

מ-2012, בן פורת מנהל את תחום תשתיות ה-Client באתרים השונים של אינטל באירופה ובמזרח התיכון, בכלל זה בישראל. במהלך 10 השנים האחרונות הוא חלק מהנהלת ה-IT של אינטל בישראל ובמסגרת תפקידו הוביל פרויקטים שונים לקידום פעילות הארגון. כחלק מתוכנית סינרגיה, בן פורת מתנדב וחבר ועד מנהל בעמותת מצמיחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים