אריק מיפנו מונה למנהל מג'יק ישראל

למיפנו ניסיון של יותר מ-18 שנים בתעשיית מערכות המידע בישראל, ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה ● הוא יחליף את משה לוי, ששימש כמנהל מג'יק ישראל בשנים האחרונות

אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה על מינויו של אריק מיפנו למנהל מג'יק ישראל. המינוי נכנס לתוקפו באופן מיידי. מיפנו יחליף בתפקידו את משה לוי, ששימש כמנהל מג'יק ישראל בשנים האחרונות.

למיפנו ניסיון של יותר מ-18 שנים בתעשיית התוכנה ומערכות המידע בישראל. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל שיווק ומכירות במג'יק ישראל, במשך שש שנים. במסגרת תפקידו הוא היה אחראי לקידום פעילויות השיווק, שיתופי הפעולה המסחריים וניהול צוותי המכירות של מג'יק בישראל. לפני כן שימש במספר תפקידים שונים בתחום השיווק והמכירות בחברה, מאז הצטרפותו אליה ב-2001.

יצוין כי מג'יק תעשיות תוכנה היא ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה לצרכי פיתוח אפליקציות מובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים.

מגיק ישראל תקיים את אירוע האפליקציות העסקיות השנתי Magic BizApps 2015 ביום ג' הקרוב, 8 בספטמבר, באבניו שבקריית שדה התעופה. האירוע מרכז ומציג את החידושים הטכנולוגיים בתחומי האפליקציות העסקיות ויכלול, בין היתר, הדגמות של יכולות מג'יק בתחום המובייל הארגוני. בין היתר, מדובר בפיתוח בו זמני למערכות הפעלה שונות, מיקוד ב-UX/ UI, פריסה והטמעה מהירות, אבטחת מידע ושימוש במחשוב גריד (IMDG).

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים