באו לבקר במאורת הנמר: רותי אביאל, מנהלת השותפים והמפיצים של וריטאס, וגיל דון, מנכ"ל החברה בישראל

17/08/2015 15:24
וריטאס

יומיים אחרי ההכרזה של סימנטק (Symantec) על מכירת פעילות וריטאס (Veritas) לגוף ההשקעות קרלייל (Carlyle Group), המנהל נכסים בהיקף של יותר מ-200 מיליארד דולר, באו לבקר במאורת הנמר רותי אביאל, מנהלת השותפים והמפיצים של וריטאס, וגיל דון, מנכ"ל וריטאס ישראל.

אביאל ודון סיפרו כי המכירה של וריטאס לקרלייל באה בזמן המתאים ביותר מבחינת החברה, כשהפיצול בין סימנטק ל-וריטאס נמצא בעיצומו ובמקום שיתבצע בינואר פיצול של המנייה, וריטאס תימכר ותהפוך לחברה פרטית. המטרה של קרלייל היא להשביח את החברה, להשקיע הון נוסף בפיתוח המוצרים העתיידים והקיימים ובזכות זה להגדיל את המכירות. לדבריהם, ייהנו מהסטטוס החדש בראש ובראשונה הלקוחות הקיימים, שיקבלו גרסאות משופרות של מוצרים קיימים וכן מוצרים חדשים, שחלקם יוכרזו בספטמבר הקרוב, כמו גם השותפים העסקיים שעליהם החברה מתבססת והעובדים.

באו לבקר במאורת הנמר: רותי אביאל, מנהלת השותפים והמפיצים של וריטאס, וגיל דון, מנכ"ל החברה בישראל

באו לבקר במאורת הנמר: רותי אביאל, מנהלת השותפים והמפיצים של וריטאס, וגיל דון, מנכ"ל החברה בישראל

דון אמר כי "מאז שנכנסתי לתפקיד לפני יותר מחודשיים, משקיעים אנשי הסניף המקומי של וריטאס את מרצם בחיזוק השותפויות והקשר עם הלקוחות, ובשיתוף שלהם תהליך הפיצול. במקביל, אנחנו מראים שאנחנו פה, חזקים מתמיד, עם הכרזות חדשות, כולל תוכנת הגיבוי Netbackup 7.7, שיש לה תכונות שלא ניתן למצוא בתוכנות מתחרות. בנוסף, הכרזנו על ה-Applience החדש 5330, שמגיע עם נפח של יותר מחצי פטה-בייט, ומסרנו שבחודשים הקרובים תחשוף וירטאס את סדרת פתרונות הדור הבא בניהול המידע".

יצוין כי ל-וריטאס יותר מ-600 לקוחות בישראל, בהם רוב ארגוני האנטרפרייז, כגון בנק הפועלים, סלקום, בנק דיסקונט ואמדוקס, כמו גם ארגונים ביטחוניים ואחרים.

לדברי דון, "בשבועות האחרונים זכינו בכמה פרויקטים בלקוחות חדשים, ונמשיך לגדול ולגייס עובדים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יעלה

    כדאי שהחברה הזו וגם סימנטק יתעוררו ומהר. שירות הלקוחות שלהם פשוט עלוב! אין להם מספר טלפון אחד בו הם עונים לשיחות. בושה וחרפה ההתנהלות הממודרת הזו.

אירועים קרובים