בא לבקר במאורת הנמר: הראל טייב, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AVG ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: הראל טייב, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AVG ישראל

באחרונה ביקר במאורת הנמר הראל טייב, המנכ"ל הצעיר והדינמי של מרכז הפיתוח של AVG ישראל. החברה מוכרת בעיקר עקב מוצר האנטי וירוס שלה, אבל היא הרבה יותר מכך. מדובר בענקית בינלאומית, שעל פעילותה הגיע טייב לספר לנמר, כמו גם על העובדה שהחברה מגיישת בימים אלה 60 עובדים במגוון רחב של משרות למרכז שלה בתל אביב.

AVG, סיפר טייב, נוסדה ב-1991, כחברת תוכנה בתחום האנטי וירוס למחשבים אישיים, עסקים ומכשירים ניידים (טלפונים וטאבלטים). מניות החברה נסחרות בבורסה בניו-יורק ויש לה 10 משרדים ברחבי העולם. בישראל ממוקם מרכז המצוינות למובייל, בו מפותחים מוצרי הליבה של AVG לשוק הטלפונים הניידים והטאבלטים.

מספר המשתמשים האקטיביים במוצריה למחשבים ולטלפונים ניידים עומד על יותר מ-200 מיליון. החברה התפתחה לשוק המובייל והפיצה אפליקציות לתחזוקה שוטפת של הטלפון והמחשב ולשמירה על פרטיות המשתמשים.

טייב אמר לנמר כי סוף חודש מאי האחרון סימן נקודת פתיחה חדשה לסניף הישראלי של AVG, עם המעבר למגדל אדגר, ליד איצטדיון מנורה-מבטחים (יד אליהו) בתל אביב. המשרדים כוללים שלוש קומות ובהן גם חדרים למוזיקה, כושר ויוגה, שמונה מטבחים ו-14 חדרי ישיבות. עם המעבר למשרדים החדשים והצטרפותו של טייב כמנהל החברה בארץ, התגבש תהליך בחברה מחשבתי מחודש על עולם המובייל ועל מוצריה.

בא לבקר במאורת הנמר: הראל טייב, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AVG ישראל

בא לבקר במאורת הנמר: הראל טייב, מנכ"ל מרכז הפיתוח של AVG ישראל

לצד המוצרים הקיימים, הנמר התרשם מכך ש-AVG רואה חשיבות עליונה ביצירת מוצרים שיגדירו מחדש את מושג הבטחון לרחב יותר, כזה שמתאים לעולם בו הגבולות בין הציבורי והפרטי מיטשטשים. "החברה רואה חשיבות עליונה בפיתוח מוצרים חדשניים, שמטרתם לאפשר לפרט לצעוד עם הקידמה בהרגשה של שליטה, ביטחון ושקט נפשי. אלה יתאפשרו באמצעות יצירת פלטפורמה שירותית שתתמקד במתן ידע ואפשרות שליטה לכל אדם על האנשים הקרובים לו, המכשירים בהם הוא משתמש בביתו ומחוצה לו, והמידע אותו הוא משתף באופן וולונטרי ומעביר, לעתים ללא ידיעתו, למכשירים שונים", אמר טייב.

הנמר התרשם מדבריו של טייב לפיהם זירת הסטארט-אפים הישראלית מסקרנת גם היא את AVG והחברה מקפידה לפגוש כאלה על בסיס קבוע. ביוני אשתקד אירחה AVG ישראל יותר מ-30 סטארט-אפים ישראליים נבחרים במשרדיה, כאשר הנציגים של מחציתם נפגשו עם ההנהלה הבכירה של החברה, שהגיעה לביקור מסן-פרנסיסק, ועם בכירי המשיקיעים בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים