דיילי ציפי מארחת: ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ ישראל

ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ ישראל

נט-אפ (NetApp) ערכה באחרונה שני אירועים משמעותיים לשותפים שלה – בארץ ובעולם. אלה הגיעו אל האירועים כדי לשמוע על החידושים האחרונים בעולם האחסון ועל הפתרונות של החברה, ולמצוא הזדמנויות חדשות לעשות עסקים.

גם דיילי ציפי הוזמנה לכנסים ונהנתה להתמנגל (מלשון מינגלינג) בין אנשי נט-אפ ושותפיה – ולצלם. בין לבין, היא "גייסה" את ינון וטשר, מנהל השותפים העסקיים בנט-אפ ישראל, כדי שישתף אותנו ברשמיו משני האירועים:

"באירוע הישראלי, שהתקיים במלון אלמה בזכרון יעקב, נטלו חלק 145 משותפי החברה, והוא כלל הדרכות ומפגש מהנה", כותב לנו וטשר. "אורח הכבוד והנואם המרכזי באירוע זה היה מייק ריילי, דירקטור אסטרטגיה וטכנולוגיה בתחום המכירות הגלובליות בנט-אפ. בין החברות שנציגיהן השתתפו באירוע היו אמת מחשוב, הראל מערכות, 012, ווי אנקור, מטאוריט, טלדור, בינת ומיינד יו".

מימין: אשלי רובינסון, בגן נשיא לשיווק לאזור EMEA בנט-אפ; מנכ"ל SVA הגרמנית; שריג צור, מנכ"ל אנקור; ומרק מונטיאל, מנהל מכירות דרום אירופה ואפריקה בנט-אפ

מימין: אשלי רובינסון, בגן נשיא לשיווק לאזור EMEA בנט-אפ; מנכ"ל SVA הגרמנית; שריג צור, מנכ"ל אנקור; ומרק מונטיאל, מנהל מכירות דרום אירופה ואפריקה בנט-אפ

אלא שבנט-אפ, כמו בנט-אפ, חושבים בגדול ולצד האירוע המקומי ערכו גם כנס שותפים בכירים בפולין, עבור שותפיה בכל אזור EMEA. בחזרה ל-וטשר: "האירוע כלל הענקת פרסי מצוינות לשותפים הנבחרים. הוא נערך זו השנה התשיעית, הפעם תחת הכותרת 'בונים את מארג הנתונים יחד' – כותרת שנתנה ביטוי לערך של הנתונים בעידן הענן ולתפקיד המרכזי אותם הם ממלאים בסדר היום של הארגונים, בישראל ובעולם. טכנולוגיות כמו הענן, האחדת תשתיות או מארג הנתונים בסופו של דבר מספקות הזדמנויות נהדרות לבנות סביבת נתונים יותר גמישה ועוצמתית. נט-אפ מחברת בין הענן הפרטי לציבורי ולהיברידי, ומעניקה את ההזדמנות להעביר עומסי עבודה. זה כבר לא מדע בדיוני, אלא המציאות".

ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ ישראל

ינון וטשר, מנהל שותפים עסקיים בנט-אפ ישראל

"אל הפורום הגיעו מעל 200 נציגים מ-49 מדינות שונות. הם באו כדי ללמוד על האסטרטגיות של החברה לקראת שנת הכספים החדשה שלה, ללמוד על חזון הנתונים שלה ולשתף – ולקבל – תובנות הקשורות לטכנולוגיות החדישות בתחום. בנוסף, נפגשו השותפים עם עמיתים ומנהלים בכירים מכל האזור. באירוע הרצו מנפרד רייטנר, סמנכ"ל נט-אפ לאזור EMEA; תומאס סטנלי, סמנכ"ל מכירות ושותפים גלובליים; ותומאס אהרליך, סמנכ"ל חשבונות גלובליים. השלושה הביעו מחויבות לשותפים הגלובליים של החברה ולהרחבת מגזר הלקוחות באופן שיממש את מגוון המוצרים של נט-אפ", הוסיף.

נט-אפ - משתתפים וזוכים בטקס השותפים העסקיים

נט-אפ – משתתפים וזוכים בטקס השותפים העסקיים

דיילי ציפי התעניינה במיוחד בטקס המרכזי של הפורום, בו הכירה נט-אפ בשותפים המצטיינים שלה וחילקה פרסים. וטשר מפרט: "הטקס התנהל על בסיס חלוקה לתשע קטגוריות, שהתבססו על ביצוע והצלחה בשילוב טכנולוגיות נט-אפ. הקטגוריות השונות ביטאו הישגים, השפעה על גידול ברווחים, צמיחה והשקעה בהכשרה". כצפוי ממדינה עם חברות מבריקות וטכנולוגיה מובילה כמו ישראל, יש גם זווית כחול לבן לעניין: בפרס שותף ה-FLAS של השנה זכה צור שריג, מנכ"ל ווי אנקור, שחלק את הפרס עם SVA System הגרמנית.

"רייטנר דיבר על התפקיד החשוב ששותפיה של נט-אפ ממלאים בהבאת הטכנולוגיות החדישות אל הארגונים. שיתוף הפעולה הזה חיוני מאוד לנט-אפ בכל הקשור לתכנון ובניית פתרונות לתאגידים גדולים או לארגונים בגודל בינוני", מסכם וטשר. "אנחנו בטוחים שהשותפים הישראלים עוד יזכו להכרה נוספת על עבודתם הטובה גם בהמשך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים