באו לבקר במאורת הנמר: אלירן לזר ואורטל הגואל מ-PushApps

באו לבקר במאורת הנמר: אלירן לזר ואורטל הגואל, שניים מארבעת היזמים של PushApps

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר אלירן לזר ואורטל הגואל, שניים מארבעת היזמים של PushApps – מיזם שסיסמתו היא A new generation of push monetization. שני היזמים האחרים הם אסף רון ואור חן.

בעלי אפליקציות שמבינים את החשיבות של Push Notifications משקיעים כסף רב כדי לייצר את האופטימיזציה המרבית שתעלה את אחוזי ההקלקה על כל הודעה (CTR). עבור אפליקציות מדיה למיניהן – למשל חדשות, מגזינים, בלוגים או טלוויזיה – נשאלת השאלה כמה הודעות ניתן לשלוח לפני שזה ייחשב למטרד ויגרום לנטישה מצד המשתמשים. הרי לרוב, אותן מערכות מייצרות הרבה יותר תוכן ממה שניתן לשלוח בדחיפה ולכן, הרבה תכנים איכותיים מתפספסים.

בשנתיים האחרונות עקבו ותמכו היזמים של PushApps באלפי מפתחי אפליקציות ברחבי העולם, בניהול ושליחת הודעות ה-Push למיליוני משתמשים בכל יום.

"מעניין לראות איך כל מפתח שם משקל שונה בחשיבות של בין כמות לאיכות", אמר לזר לנמר. "ברגע שאפליקציה אחת מנצלת לרעה את הפלטפורמה זה פוגע באמון של המשתמש גם עבור אפליקציות אחרות. נכון להיום, ה-Opt-in לקבלת הודעות Push עומד על 60% ואחוזי הפתיחה משתנים מאוד ביו סוגי האפליקציות, התוכן שנשלח, כמות ההודעות שנשלחת בכל יום ועוד פרמטרים". התובנות שצברו היזמים בעולם ה-User engagement הביאו לתכנון ולבניית מערכת PushApps.

תארו את עולם המלצות התוכן שאתם מכירים ב-ווב ושלבו אותו עם עולם ה-Push, והתוצאה שתקבלו היא נדל"ן חדש שמאפשר לכל מפרסם להפיץ יותר תכנים מבלי לשלוח ספאם ולהציק למשתמשים. לזר והגואל הסבירו לנמר שהיתרון במערכת PushApps הוא שהכול אוטומטי ולא מצריך את המפרסם לשנות את הרגלי שליחת ההודעות שלו. מעבר להודעה הראשית שהוא שלח, כל משתמש מקבל תכנים נוספים שרלוונטיים לתחומי העניין שלו, ולמפרסם ניתנת ההזדמנות לשלב בהמלצות גם תכנים מקודמים ולייצר מקור רווח חדש מהודעות ה-Push שנשלחות בכל יום.

יצוין כי עמית בוהנסקי הצטרף כשותף אסטרטגי למיזם ויחד, אחרי מספר פיילוטים מוצלחים בישראל, היזמים של PushApps מגייסים ומתכוננים להשקת המערכת בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים