מפעיל עושה חיל!

 

 

כנס פרינט 2015 מבית אנשים ומחשבים הביא כמה וכמה חברות שעוסקות בתחום הדפוס לתל אביב, ואחת מאותן חברות הייתה מפעיל, שהגיע בכוחות מתוגברים, ברשותו של המנכ"ל רז דרבי, ובמהלך הכנס סיפרו כמה מלקוחותיהם המרוצים, על העבודה המשותפת.

 רונית רינדר, ראש מערך רכש ובינוי בבנק לאומי, סיפרה כיצד הצליח הבנק באמצעות חברת מפעיל לחסוך 40 אחוזים מעלויות ההדפסה החיצוניות שלו, ואיחוד פעילות של שני בתי דפוס גדולים שעבדו בשירות הבנק אחד ברחוב אחד העם בת"א והשני בקריית קשב בלוד.  מעבר לחיסכון, סיפרה רינדר, תהליך זרימת ההפקה של העבודות נעשה מהיר יותר, ואין צורך יותר לשנע מבית דפוס אחד לשני.

רונית רינדר, ראש מערך רכש ובינוי בבנק לאומי, סיפרה כיצד הצליח הבנק באמצעות חברת מפעיל לחסוך 40 אחוזים מעלויות ההדפסה החיצוניות שלו, ואיחוד פעילות של שני בתי דפוס גדולים שעבדו בשירות הבנק אחד ברחוב אחד העם בת"א והשני בקריית קשב בלוד. מעבר לחיסכון, סיפרה רינדר, תהליך זרימת ההפקה של העבודות נעשה מהיר יותר, ואין צורך יותר לשנע מבית דפוס אחד לשני.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רשת המזון רמי לוי ידועה  כמי שקוראת תיגר על יוקר המחיה בישראל ומצהירה כי היא מוכרת במחירים זולים במיוחד. אייל כרמי, מנמ"ר רשת רמי לוי, סיפר כיצד חברת מפעיל חברה  לרשת בפרויקט רחב בהיקף בתחום שירותי טלפון נייד,  וגם בכל מה שקשור לניהול יעיל יותר של הסניפים.

רשת המזון רמי לוי ידועה כמי שקוראת תיגר על יוקר המחיה בישראל ומצהירה כי היא מוכרת במחירים זולים במיוחד. אייל כרמי, מנמ"ר רשת רמי לוי, סיפר כיצד חברת מפעיל חברה לרשת בפרויקט רחב בהיקף בתחום שירותי טלפון נייד, וגם בכל מה שקשור לניהול יעיל יותר של הסניפים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כל נציגי מפעיל התכנסו לתמונה קבוצתית, לסכם את הכנס המוצלח שלהם.

כל נציגי מפעיל התכנסו לתמונה קבוצתית, לסכם את הכנס המוצלח שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים