ערן לסר מונה כיועץ בכיר להיי-טק הישראלי ב-Synergy China Funds

לסר יתמקד בבחינת השקעות הקרן בחברות תוכנה בנושאים כגון: Big Data, תוכנות ארגוניות, אפליקציות מובייל, BI, האינטרנט של הדברים ופינטק ● בעבר כיהן כמנכ"ל משותף של ג'ון ברייס ומטריקס גלובל

ערן לסר, רפרנט לתחום ההיי-טק בקרן Synergy China. צילום: שלומי מזרחי

ערן לסר מונה לשמש כיועץ בכיר לתחום ההיי-טק הישראלי ב-Synergy China Funds, קרן סינית-ישראלית, המשקיעה בחברות טכנולוגיה ישראליות הפועלות או מעוניינות לפעול בשוק הסיני.

במסגרת תפקידו יתמקד לסר בבחינת השקעות הקרן בחברות תוכנה בנושאים שונים, כגון: Big Data, תוכנות ארגוניות, אפליקציות מובייל, BI, האינטרנט של הדברים ופינטק. הקרן משקיעה בתחומי טכנולוגיה נוספים כמו ציוד רפואי, קלינטק ומדיה.

לסר מביא עימו ניסיון של יותר מ-20 שנים בתעשיית ההיי-טק הישראלית. הוא ייסד ושימש כמנכ"ל משותף של ג'ון ברייס, חברת הדרכת המחשוב המובילה בהיי-טק הישראלי, וכן כמנכ"ל משותף במטריקס גלובל, חטיבת ה-Offshore של מטריקס. במסגרת תפקידו בחברה הוא היה אחראי גם על טאקט, חטיבת האיכות ובדיקות התוכנה שלה, המי"ל (ר"ת המרכז הישראלי לניהול) וחטיבת ה-Call-centers. הוא צבר במסגרת תפקידו במטריקס גלובל ניסיון בסין, שם ניהל בין היתר את פעילותן של ג'ון ברייס סין ושל מטריקס גלובל סין, כולל הקמת מרכז פיתוח ראשון של מטריקס במדינת הענק.

בנוסף, לסר חבר במועצת המנהלים של עמותת מנהיגות צעירה והיה חבר בפורום ההנהלה הבכיר של מיקרוסופט (Microsoft) בתחום ההדרכה.

לסר שירת בממר"ם בתפקיד סגן מפקד יחידת ההדרכה. הוא בעל תואר במחשבים ומתמטיקה מאוניברסיטת בר אילן.

לדבריו, "מרבית חברות התוכנה הישראליות, לאחר גיוס ראשון, מציבות את השווקים האמריקני והאירופי בראש סדר העדיפויות. סין לא נמצאת בתוכנית העסקית הראשונית שלהן, אלא ככיוון אפשרי לשלבים מאוחרים. קרן Synergy China מאפשרת לחברות עם מוצרי תוכנה גישה לסין כשוק יעד חשוב, על בסיס מודל המשלב מימון יחד עם מעטפת שירותים לתמיכה מקומית בחברות בשלבי החדירה ובהמשך הדרך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים