היסטוריה בצה"ל: בפעם הראשונה – מפקדת לבה"ד 7

אל"מ שרון ניר תמונה לתפקיד ותוביל את העברת בסיס ההכשרה ממחנה גדעונים שבמרכז למרכז ההדרכה שבנגב ● מדובר בחלק מסבב מינויי בכירים באגף התקשוב עליו החליט הרמטכ"ל

אל"מ שרון ניר, תמונה ליוהל''ן, ותועלה לדרגת תת-אלוף

צה"ל מתקדם עוד צעד קטן לקראת שוויון בין המינים, עם מינויה של אל"מ שרון ניר, ראש מחלקת בירור בנקח"ל (ר"ת נציבות קבילות החיילים), למפקדת בה"ד 7. היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד. מדובר בחלק מסבב של מינויי בכירים באגף התקשוב עליו החליט השבוע הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ.

אל"מ ניר תחל את תפקידה בקיץ. היא תהיה אמונה על הכשרת דור אנשי הקשר הבא ותוביל את העברת בסיס ההכשרה ממחנה גדעונים שבמרכז למרכז ההדרכה שבנגב.

היא החלה את שירותה הצבאי בחיל הקשר וביצעה בו כמה תפקידים, ביניהם מפקדת גדוד התקשוב של פיקוד מרכז. אל"מ ניר תחליף בתפקידה החדש את אל"מ ניצן עמר, המסיים שלוש שנות פיקוד על בה"ד 7 וימונה לראש מחלקת תכנון במטה אגף התקשוב, במקומו של אל"מ נתי כהן, הקשר"ר הבא.

מינוי נוסף עליו הוחלט הוא זה של סא"ל דותן סיגלר, שיועלה לדרגת אל"מ ויפקד על יחידת חושן, האמונה על תשתיות התקשורת של צה"ל. גם מינוי זה ייכנס לתוקפו בקיץ. בתפקידו האחרון שירת סא"ל סיגלר כראש ענף תוה"ד (ר"ת תורה והדרכה) בחיל ולפני כן היה, בין השאר, מפקד גדוד התקשוב של אוגדה 36. סא"ל דותן יחליף את אל"מ איל בר, שימונה לתפקיד קצין הקשר של פיקוד הצפון (מקשא"פ) במקומו של אל"מ חיים נמני, שפורש מצה"ל.

כל המינויים מותנים באישור שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. קשרג

    השאלה האמיתית האם היא באה מהשטח? האם עשתה תפקידים בחטיבה/גדוד לוחם. בסופו של דבר, מטרת חייל התקשוב לתת מענה ללוחמים. ללא ניסיון כזה הכיצד תוכל להיות אחראית על הכשרות והסמכה של חיילים וקצינים כתומכים בכוחות הלוחמים.

  2. איילת

    "צה"ל מתקדם עוד צעד קטן לקראת שוויון בין המינים" איזה מין ניסוח זה? והכישורים שלה? מה איתם? היא מפקדת בגלל כישוריה ולא רק כי צה"ל החליט להתקדם בעניין שוויון בין המינים.

אירועים קרובים