איטרניטי תממן סלי אימוץ בעלי חיים

כל סל כולל חיסון, עיקור, סירוס ומזון לתקופה הקרובה, ועלותו בין 300 ל-800 שקלים ● החברה וצער בעלי חיים מזמינות את הציבור ליום אימוץ מיוחד, שיתקיים ביום ו' הקרוב

ד"ר ילנה אלגרבלי, וטרינרית באגודת צער בעלי חיים ישראל, ואסף בר, מנכ"ל איטרניטי, עם שניים מהידידים הטובים ביותר של האדם

איטרניטי משתתפת בימים אלה במאמץ למצוא בית חם לכלבים וחתולים נטושים שנמצאו על ידי צער בעלי חיים. בימים האחרונים חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם האגודה והודיעה ל-160 מעובדיה ושותפיה העסקיים כי תממן עבורם סל אימוץ של כלב או חתול. הסל כולל חיסון, עיקור, סירוס ומזון לתקופה הקרובה, והוא עולה בין 300 ל-800 שקלים לבעל חיים.

החברה אף תיטול חלק ביום אימוץ מיוחד שתערוך צער בעלי חיים ביום ו' הקרוב, 16 בינואר, בסניף האגודה ברחוב הרצל 159 בתל אביב.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר כי ״מיום הקמת החברה, לפני שמונה שנים, שמתי בליבת הפעילות את נושא התרומה לקהילה, במטרה לעשות מעשים טובים. דווקא בימים קשים וקרים אלה, בהם כולם מנסים לתפוס מחסה מהקור ליד המזגן או תנור החימום, אנחנו שוכחים לעתים שיש עשרות אלפי בעלי חיים נטושים ברחובות או באגודות שונות, שמחפשים בית ומשפחה חמה. אני קורא לכל העובדים, השותפים והמכרים שלי, וגם לאלה שלא, לפתוח את הלב ולאמץ לביתם בעל חיים״.

"נכסה את עלות סל האימוץ ונשלם גם על מזון לימים הראשונים, אם צריך. הכול כדי שיהיה לחיות הללו בית חם ואוהב״, הוסיף.

באיטרניטי ציינו כי הם מעוניינים לרתום חברות נוספות לפרויקט.

גדי וינטר, דובר צער בעלי חיים, ציין כי יש בבית המחסה של האגודה כ-180 כלבים ו-70 חתולים שמחפשים בית מאמץ. "במהלך החודשיים הקרובים אנשי איטרניטי יעודדו את העובדים להגיע לאגודה ולאמץ כלב או חתול. הבהרנו להם שלקחת כלב או חתול זה לא גחמה של רגע, וכי מדובר באחריות ובהתחייבות ל-15 שנים ויותר, לגדל ולדאוג לבן משפחה לשנים רבות".

"כל עובדי החברה שיגיעו וירצו לאמץ יעברו הליך בדיקה וראיון אצל יועצות האימוץ שלנו", הוסיף. "אנחנו נחליט לגבי התאמת כל משפחה לאימוץ כלב או חתול".
הוא סיכם באמרו כי "החלום שלנו הוא שהאגודה תתרוקן מבעלי חיים. החיים באגודה אינם תחליף לבית חם, הכלבים והחתולים לא אשמים שנטשו אותם ברחובות. אנחנו מודים לאיטר ניטי שהרימה את הכפפה והלוואי שחברות רבות ילכו בעקבותיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים