באו לבקר במאורת הנמר: גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, ויניב פרטוק, מנכ"ל One1Link

יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, וגילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1

באחרונה התארחו במאורת הנמר גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1, ויניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, חטיבת ה-Salesforce של הקבוצה. שלזינגר, שמנווטת ביד בוטחת את מערך השיווק של One1, היא ידידה ותיקה של הנמר, ופרטוק מוביל את הפעילות הצומחת של הקבוצה בתחום ה-Salesforce.

פרטוק כיהן כמנכ"ל ושותף-מייסד של Balink הישראלית, שותפה עסקית בכירה של Salesforce, שנרכשה לפני כחצי שנה על ידי One1. בעקבות הרכישה שינתה Balink את שמה ל-One1Link וכעת היא מהווה חטיבה משמעותית ביותר בפעילות של One1. החטיבה ממנפת את מומחיותה בפיתוח ויישום של פתרונות ושירותים עסקיים לענן על בסיס הכלים והפלטפורמות של Salesforce, והיא כוללת את צוות המפתחים הגדול והמקצועי ביותר בתחום ה-Salesforce בישראל, עם ניסיון עשיר בפרויקטים בארץ ובחו"ל.

באו לבקר במאורת הנמר: יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, וגילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1

באו לבקר במאורת הנמר: יניב פרטוק, מנכ"ל One1Link, וגילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1

בימים אלה מתכננים פרטוק ושלזינגר את כנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1, שייקרא "One1 Link To Your Customer". הכנס ייערך ב-25 בפברואר ב-yes Planet בראשון לציון, בהשתתפות מיטב המומחים של One1Link לצד אורחים מישראל ומחו"ל. במהלך האירוע יוצגו החידושים האחרונים בעולם הפתרונות של Salesforce: יידונו בו פתרונות ה-CRM לעולם המכירות, שירות הלקוחות והפורטלים הארגוניים, וכן פתרונות החברה כפלטפורמת ענן ארגונית וכפלטפורמה טכנולוגית ושיווקית לפתרונות של חברות תוכנה (ISV's). כמו כן יוצגו סיפורי לקוחות שידגימו מינוף מוצלח של פתרונות Salesforce למימוש תהליכים עסקיים מגוונים במגזרי התעשייה השונים.

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

התכוננו… נראה שהולך להיות חם בזירת ה-Salesforce ב-2015.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים