באו לבקר במאורת הנמר: אבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, ואייל גולדברג, סמנכ"ל ייעוץ ופרויקטים בחברה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - אייל גולדברג, סמנכ"ל ייעוץ ופרויקטים, ואבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל החברה

אבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, ואייל גולדברג, סמנכ"ל ייעוץ ופרויקטים בחברה, ביקרו באחרונה במאורת הנמר לתכנון כנס המנכ"לים המצטיינים CEO Awards 2015. הכנס צפוי להיערך בעוד מספר חודשים והפגישה נועדה על מנת להיערך לתהליך הבחירה של המנכ"לים המצטיינים במגזרים השונים בתעשייה.

כנס המנכ"לים המצטיינים CEO Awards 2014 כלל פנל שופטים מכובד: אברהם ביגר, פנחס בוכריס, אסתר לבנון ודוד ברוך, שבחנו את עבודת המנכ"לים על שימוש מושכל ב-IT שסייע ליעדים האסטרטגיים של הארגון. השופטים העניקו את אות המנכ"ל המצטיין לדב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט, רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות, עוזי דנינו, מנכ"ל אקסלנס, ועוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה.

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - אייל גולדברג, סמנכ"ל ייעוץ ופרויקטים, ואבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל החברה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – אייל גולדברג, סמנכ"ל ייעוץ ופרויקטים, ואבנר שטראוס, מייסד ומנכ"ל החברה

התגובות והרשמים הנהדרים שהגיעו לאחר הכנס ממנכ"לים ומנמר"ים מכל המגזרים מעידים על כך שתהליך הבחירה השנה צפוי להיות עמוס במועמדים ושההחלטה לא תהיה פשוטה כלל וכלל.

מעל עשור שטראוס אסטרטגיה מובילה בחדשנות טכנולוגית, הובלה, תכנון והטמעה של מערכות בשוק הישראלי. החברה מתמחה בניתוח עסקי ופונקציונאלי של סקטורים רבים והתאמת פתרונות מחשוב מובילים, תוך כדי מזעור סיכונים ושימוש במתודולוגיות מתקדמות. בשנתיים האחרונות החברה אף מובילה עבור הלקוחות את המלצות האסטרטגיה לכדי פרויקטים ויישום בשטח. בקרוב היא תציין אבן דרך – 15 שנים לפעילות החברה. שיהיה בהצלחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים