באו לבקר במאורת הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - קרן שתווי, סמנכל"ית אגף לקוחות עסקיים; עמי שטרמר, מנהל תחום זהב; אלעד כהן, מהנדס Presale בכיר; יריב צפריר, מנהל תחום ENT ומגה; אלישבע אנגלברג, מנהלת לקוחות זהב; ונדב אמסלם, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים

הנהלת אגף הלקוחות העסקיים של קבוצת סלקום-נטוויז'ן ביקרה באחרונה במאורת הנמר. זוהי חברת התקשורת הגדולה בישראל, עם מעל לשלושה מיליון לקוחות. בשנת 2011 התמזגו סלקום ונטוויז'ן, ומאז הקבוצה מציעה את כל פתרונות התקשורת תחת קורת גג אחת.

בין הפתרונות שסלקום מציעה ללקוחותיה נמצאים שירותים מוכרים יותר כמו תקשורת סלולרית, פנים ארצית ובינלאומית, לצד פתרונות מוכרים פחות. יש גם כאלה שהגיעו מנטוויז'ן ועכשיו ראוי למצב אותם מחדש בחברה המאוחדת: פתרונות אבטחת מידע בארגון.

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - קרן שתווי, סמנכל"ית אגף לקוחות עסקיים; עמי שטרמר, מנהל תחום זהב; אלעד כהן, מהנדס Presale בכיר; יריב צפריר, מנהל תחום ENT ומגה; אלישבע אנגלברג, מנהלת לקוחות זהב; ונדב אמסלם, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – קרן שתווי, סמנכל"ית אגף לקוחות עסקיים; עמי שטרמר, מנהל תחום זהב; אלעד כהן, מהנדס Presale בכיר; יריב צפריר, מנהל תחום ENT ומגה; אלישבע אנגלברג, מנהלת לקוחות זהב; ונדב אמסלם, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים

התחומים החדשים יותר הם פתרונות אינטרנט ודאטה, הכוללים חיבור אינטרנט מהיר במגוון רחבי פס; גיבויים במבחר תשתיות; תשתיות תקשורת בינלאומיות; קישור סניפים בארץ ובעולם ברשת MPLS (קרי: IPVPN) ואירוח ייעודי בחוות השרתים בארץ ובחו"ל.

שירותי אבטחת המידע שהקבוצה מציעה לעסקים כוללים: אבטחת אפליקציות; אנטי וירוס וסינון תכנים; מערכת מרכזית לניהול וניטור מערך אבטחת המידע; הגנות IDS ו-IPS; זיהוי משתמשים ומניעת זליגת מידע (DLP).

השירותים החדשים ביותר של הקבוצה הם שירותי ענן, הכוללים: אבטחת מידע כוללת לרשת – Firewall; שירות סינון וירוסים וספאם מתקדם לתיבות הדואר; DDOS ו-WAF בענן; אירוח שרתים וירטואלי; ואירוח אתרי אינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים