באטמ מינתה סמנכ"לי תפעול וכספים חדשים

עפר בר-נר מונה לסגן נשיא בכיר וסמנכ"ל התפעול של החברה ● רו"ח מוטי נגר יחליף אותו כסמנכ"ל הכספים

רו"ח מוטי נגר, סמנכ"ל הכספים של באטמ

באטמ, המפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות טלקום ומכשור רפואי למעבדות, הודיעה על מינויו של עפר בר-נר לתפקיד סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל התפעול של החברה ועל מינויו של רו"ח מוטי נגר לתפקיד סמנכ"ל הכספים, במקומו של בר-נר.

בתפקידו החדש ינהל בר-נר את פעילויות הסטריליזציה וההפצה. הוא יהיה אחראי על פיתוח עסקים של חטיבת המכשור הרפואי, לרבות פעילות הגנטיקה. בר-נר ידווח למנכ"ל החברה, ד"ר צבי מרום, וימשיך לכהן כדירקטור בדירקטוריון הקבוצה.

נגר, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ומוסמך במנהל עסקים, הצטרף לבאטמ בחודש יוני האחרון כסגן נשיא לכספים, בכפיפות לבר-נר. נגר היה אחראי על הקשר של החברה עם הבורסה הראשית בלונדון והבורסה בתל אביב.

טרם הצטרפותו לבאטמ, נגר כיהן כמנהל בכיר בפירמת רו"ח Deloitte בריטמן אלמגור זוהר, בין השנים 2011 ל-2014, לאחר שהצטרף לפירמת רו"ח ב-2005. במהלך תקופה זו הוא היה אחראי על טיפול בחברות מובילות בישראל ומחוץ לה. בין היתר, נגר ניהל התקשרויות עם חברות ציבוריות בבורסה הראשית בלונדון, בנאסד"ק ובישראל, וכן חברות פרטיות, במגוון רחב של מגזרים. נגר היה מעורב במספר תהליכים של הנפקות לציבור של תאגידים בישראל.

ד"ר גדעון שטיאט, היו"ר המיועד של דירקטוריון באטמ, אמר בישיבת הדירקטוריון: "במהלך 15 השנים האחרונות הייתה לבר-נר תרומה גדולה כסמנכ"ל כספים וכ-CFO. אנחנו מצפים להמשיך ליהנות מהנסיון והידע שצבר להמשך פיתוחה של חטיבת המכשור הרפואי. רו"ח נגר יתרום לחיזוק ההנהלה הבכירה של הקבוצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים