מדנס ביטוח הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

את פרויקט אפיון ויישום ה-CRM ביצעה אלטרנטיבה ● אג'ייל הטמיעה את המערכת כולה, ואדוונטק הטמיעה במערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת הביטוח מודול לניהול סיכונים ● במהלך 2011 עתיד לעלות לאוויר מודול השירות של מערכת ה-CRM, שינהל וימפה עבור מדנס את כלל תהליכי השירות

חברת הביטוח מדנס הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט (Microsoft) במערך ה-IT שלה, בפרויקט שארך קרוב לשנה. בימים אלה הסתיים השלב השני שלו, שכלל הטמעת מודול לניהול סיכונים. מערכת ה-CRM משרתת כ-200 משתמשים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים.

אפיון מערכת ה-CRM והובלת הפרויקט בוצעו על ידי אלטרנטיבה. בשלב הראשון של הפרויקט, שהסתיים במאי השנה, עלתה המערכת הבסיסית לניהול ושימור לקוחות, CRM של מיקרוסופט. הטמעתה נעשתה על ידי אג'ייל. זו כללה ניהול נתונים ועדכונים אודות לקוחות החברה, ובכלל זה, בין היתר, תהליכי מכירה מול הלקוח, ניהול הקשר עם לקוחות חדשים ועם לקוחות קיימים, שימור לקוחות, סטטוס פוליסות וחידושי פוליסות.

בשלב השני של הפרויקט עלתה לאוויר מערכת לניהול סיכונים, כחלק אינטגרלי ממערכת ה-CRM. גם את תפיסת ניהול הסיכונים בחברת הביטוח גיבשה אלטרנטיבה, בשיתוף אנשי מדנס. מודול ניהול הסיכונים הוטמע על ידי אדוונטק, בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. מערכת ניהול הסיכונים של מדנס תאפשר לעובדי הקבוצה לדווח על אירועים חריגים המתרחשים במהלך עבודתם ולתעד אותם, במטרה למזער חשיפה לסיכונים ולמנוע את הישנותם. הטמעת מערכת ניהול הסיכונים בארגון תאפשר דיווח שוטף, מיידי, זמין ונגיש לכל עובד בארגון אודות אירועים חריגים והעברתם לממונים. כמו כן, ניתן יהיה לנתח ולהסיק מסקנות באמצעות ניתוחי האירועים במערכת אודות דרכים, על מנת למנוע הישנות אירועים בלתי רצויים בעתיד.

במהלך 2011 עתיד לעלות לאוויר מודול השירות של מערכת ה-CRM, שינהל וימפה עבור הקבוצה את כלל תהליכי השירות, כגון: אישורי ביטוח, עדכוני פוליסות, תוספות, ביטולים ותיעודי תביעות.

עו"ד טליה חלמיש-שני, מנכ"ל קבוצת מדנס, ציינה, כי "השירות הוא נר לרגלינו, ומשאבים רבים מושקעים על מנת להעניק את תשומת הלב המקצועית המרבית לכל פרט ולכל לקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים