"היצע רחב של מוצרי ושירותי ה-IT מגדיל את שביעות רצון הלקוחות"

כך אמר רו''ח ירון פלד, שותף ומנהל קבוצת הייעוץ של פירמת ראיית החשבון BDO זיו האפט ● וגם: מדד שביעות רצון הלקוחות משירותי IT לשנים 2017-2018

ירון פלד, שותף מנהל ב-BDO Consulting. צילום: ניב קנטור

"יש מתאם בין שביעות רצון הלקוחות הארגונים ממוצרי IT ושירותי מחשוב. ככל שההיצע בתחום רחב יותר, כך גדלה שביעות הרצון", אמר רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל קבוצת הייעוץ של פירמת ראיית החשבון BDO זיו האפט.

פלד דיבר בפתח מפגש כנס IT TOP STARS שערכו אנשים ומחשבים ו-BDO, שנערך היום (א') במשרדי הפירמה בתל אביב. את האירוע הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

בכנס הוצג המדד השנתי לשביעות רצון הלקוחות משירותי IT לשנים 2017-2018 שנערך על ידי אנשים ומחשבים ו-BDO. והוא נערך תחת הכותרת "ערעורים על ארכיטקטורת IT".

לדברי פלד, "מדובר במהפכה של ממש בתחום הדירוג בשוק ה-IT. יש היום מעט דירוגים בשוק המתבססים בעיקר על מידע שמתקבל מספקים, מדו"חות כספיים. אלא שמה שחסר הוא הצד של הלקוח הארגוני".

הוא ציין כי "אנו עובדים על בניית מדד זה זו השנה השנייה, על מנת לייצר מדד אובייקטיבי המדרג מוצרים, שירותים וספקים בשוק ה-IT הישראלי כדי לתת כלי מקצועי ואיכותי לארגונים בישראל. הכלי יעזור להם לקבל החלטות הקשורות לבחירה של ספקים, מוצרים ושירותים ובעת ביצוע פרויקטים בתחומי ה-IT השונים".

"כלי עוצמתי גם לספקים וליצרנים"

"מטרת המחקר, שהיווה את בסיס הדירוג, היא לבחון את מידת שביעות הרצון של לקוחות ה-IT על מנת לייצר מדד השוואתי בקטגוריות העיקריות של מוצרים ושירותי IT לארגונים. אדגיש כי מיקוד המחקר הוא על שביעות רצון הלקוחות – ואין כאן כל השפעה של הספקים על המחקר", אמר.

פלד הודה למנמ"רים, חברי הוועדה המקצועית, שהקדישו מזמנם בהתנדבות לבניית השאלון: שי בסון, מגדל; ערן גוטמן, שיכון ובינוי; יחיאל גפנר, שירותי בריאות כללית; שמעון הרץ, פלאפון; איילה חכים, מזרחי-טפחות; שירה לב עמי, משרד הבריאות; דורון פלח, yes; אשר רשף, לאומי קארד; ליאורה שכטר, עיריית תל אביב-יפו; יוסי שנק, חברת חשמל; ועדית שרויטמן, קוקה קולה.

עוד ציין פלד את ד"ר גיא יוגב ראש תחום ניהול לקוחות ב-BDO, ששימש כמנהל המקצועי של המחקר, ואת שירן אפריאט דולברג, יועצת חווית לקוח בפירמה.

פלד סיכם באומרו כי "המדד שלנו ושל אנשים ומחשבים הוא כלי עוצמתי גם לספקים וליצרנים המקבלים מצדם משוב על עמדת הלקוחות כלפיהם וכיצד הם, הלקוחות, תופסים את הספקים והמוצרים בשוק. ניתוח הנתונים מלמדנו רבות לא רק על הספקים והמוצרים, אלא משרטט תמונת מאקרו של השוק, העדפות שונות, סוגי ארגונים, סוגי לקוחות ומגמות בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים