One1 ונירם גיתן ישווקו את פתרון Success Factors

החברות יישמו בארגונים בישראל מכל הגדלים את המערכת מבוססת הענן, שמנהלת את מחזור החיים של ההון האנושי בארגון

מימין: עמית טל, סמנכ"ל יישום ופיתוח עסקי ב-Xact, חטיבת הסאפ של One1; שני אנקוריון, מנהלת Xact; רמי יאולוס, מנכ״ל נירם גיתן; ומורן דהן, דירקטורית בכירה בנירם גיתן. צילום: יח"צ

One1 ונירם גיתן (NGG) ימכרו ויישמו יחדיו את פתרון Success Factors בשוק הישראלי. שתי החברות אף ייעצו ללקוחות על מערכת זו.

Success Factors מבית סאפ (SAP) היא מערכת מבוססת ענן לניהול מחזור החיים של ההון האנושי בארגון. המערכת משרתת יותר מ-25 מיליון משתמשים, מיושמת בכ-180 מדינות ומתורגמת ל-40 שפות.

לדברי שתי החברות, הן יספקו לארגונים בישראל מענה שלם, שמשלב ידע ארגוני ומקצועי, הבנה עמוקה של צרכי הלקוח ויישום המערכת.

עמית טל, סמנכ"ל יישום ופיתוח עסקי ב-Xact, חטיבת הסאפ של One1, אמר כי "מהפכת הדיגיטל, המובייל והמעבר של ארגונים לפתרונות ענן משנים את סביבת העבודה ומייצרים עבורם הזדמנות לניהול יעיל ומתוחכם יותר של המשאב האנושי. במסגרת שיתוף הפעולה נוכל להציע לארגוני SME ואנטרפרייז בישראל שירות מקצועי ונרחיב את מספר הלקוחות של Success Factors – הן על בסיס הלקוחות הקיימים שלנו והן באמצעות פנייה לחדשים".

מורן דהן, דירקטורית בכירה בנירם גיתן, ציינה כי "השוק בישראל צמא לפתרונות HCM בענן. יחידות משאבי אנוש מחפשות מערכות שישתלבו בטבעיות בתהליכים קיימים ויאפשרו להן לנוע מהר יותר בתהליכי קבלת החלטות. שיתוף הפעולה שלנו עם One1 מבטיח מענה לכלל הצרכים הטכנולוגיים ביישום מערכות משאבי אנוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים