"יש לתת לעובדים וללקוחות את הדרך לבטא את עצמם"

כך אמרה גלית גנאור, מנכ''לית Social Knowledge ● לדבריה, "השוק הישראלי עוד מתלבט, יש חששות המהווים חסם בתחום - אלא שהארגונים מבינים שבעידן הדיגיטלי, העובדים כבר שם"

גלית גנאור, מנכ''לית Social Knowledge. צילום: יניב פאר

"תחום ניהול הידע מתחדש. המשתמשים מצפים לחוויית שימוש בתחום שתהיה קלה מהירה וידידותית, כפי שהם רגילים אליה מהשימוש בעולם הפרטי-צרכני", כך אמרה גלית גנאור, מנכ"לית Social Knowledge.

גנאור דיברה ברב-שיח שנערך בנושא ניהול ידע וניהול מסמכים. רב השיח נערך בבית אנשים ומחשבים, לקראת כנס שיתקיים בנושא. הכנס, KMDM2016, ייערך ביום ה' 24 לנובמבר, באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את רב-השיח הנחה יהודה קונפורטס, עורך ראשי של הקבוצה.

לדבריה, "הדרך לייצר את החיבור של האנשים לארגון תיעשה בעזרת שיתופיות ועבודה במובייל. העובדים מצפים לכלים נוחים, שכיף לעבוד עימם. מדובר לא רק על הקשר עם העובדים, אלא גם על זה של מול הלקוחות. הם מצפים לתקשורת דו-כיוונית ולמענה מהארגון, יש לתת לעובדים וללקוחות את הדרך לבטא את עצמם".

גנאור סיכמה באומרה כי "השוק הישראלי עוד מתלבט, יש חששות המהווים חסם בתחום. אלא שהארגונים מבינים כי בעידן הדיגיטלי – העובדים כבר שם".

איריס קינן, מנכ"לית חברת הייעוץ Vision BIT, אמרה כי "ארגונים לא נמצאים שם, במקום החדש בתחום ניהול הידע, לא כי הם חוששים – אלא כי הם לא בשלים. ישנו תהליך הנקרא 'ניהול ידע', זהו תהליך המתגבש בקרב ארגונים. כמו שארגונים עורכים מסע לעבר הלקוח, כך הם נדרשים לעשות מסע לניהול הידע".

לדבריה, "על ארגונים לבחון מה הם רוצים לעשות, מהם תהליכי הידע שיהיו בארגון. עליהם לקבוע ולבחון את תהליך איסוף המידע, את ניהולו, ולבדוק מה הרלוונטיות והאיכות שלו. זאת, על מנת להגיע למידע הרלוונטי ביותר".

איריס קינן, מנכ''לית Vision BIT. צילום: יניב פאר

איריס קינן, מנכ"לית Vision BIT. צילום: יניב פאר

מצב זה, הסבירה, "מחייב את העולם לעבור תהליכי ניתוח מעמיקים – ניתוח מילות מפתח כבר אינו רלוונטי. יש צורך ב-NLP, ניתוח תהליכי שפה טבעיים, אשר מאפשר לזהות ולחלץ ישויות".

עוד ציינה קינן כי "כאשר יודעים על מידע ויודעים כיצד לחלץ אותו – אז נדרש להנגיש אותו". היא הוסיפה כי "אחת הבעיות המרכזיות היא איך לגרום לאנשים לשתף מידע. זה ייעשה על ידי יצירת קהילות. יש לשתף את המשתמשים תוך שימוש בשפה שלהם".

בסופו של דבר, סיכמה, "ייווצרו תהליכים לניתוח מידע, הנגשה שלו ואז ניהול ידע רב-ערוצי. בין השאר, המישחוק, גיימיפיקציה – מסייע לקידום של שיתוף המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים