אווייה: גידול במכירות רשתות עסקיות אלחוטיות, התחזקות בשוק הבינוני

החברה תולה זאת בנטייה ההולכת וגוברת של חברות וארגונים ממשלתיים מכל הגדלים לאמץ טרנדים דוגמת BYOD, האינטרנט של הדברים ומוביליות, כמו גם במעבר לדיגיטל

אירוע ה-ATF של אווייה בדבלין, אירלנד. צילום: יח"צ

שתי הכרזות תפסו מקום בולט במהלך אירוע ה-ATF של אווייה (Avaya), שנערך באחרונה בדבלין, בירת אירלנד. אלא שלא מדובר בהכרזות על מוצרים, כי אם על נתונים מעניינים: הראשונה מביניהן היא על גידול מסיבי במכירות בחצי השנה האחרונה בתחום הרשתות העסקיות האלחוטיות והשנייה – על ההתחזקות של החברה בשוק הבינוני מחוץ לאמריקות ולאירופה.

אווייה הודיעה כי צמחה בששת החודשים האחרונים בשיעור תלת ספרתי באזורי אסיה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הסיבה לכך היא הנטייה ההולכת וגוברת של חברות וארגונים ממשלתיים מכל הגדלים לאמץ טרנדים כמו BYOD, האינטרנט של הדברים וכמובן – מוביליות.

בחברה יודעים שאין אפשרות להגביל את הלקוח ולכן, לדבריהם, הם עושים את כל המאמצים להתאים את הפתרון התקשורתי אליו, במקום להיפך. פול בלאק, דירקטור בנושאי טלקום, מדיה ואינטרנט של הדברים ב-IDC, הסביר כי "הרבה מאוד עסקים באזור נמצאים על סף המעבר לדיגיטל. הם מחפשים פתרונות שמצטיינים בתכונות כמו עלות אפקטיבית, סקלאביליות ותאימות לעתיד, אך בסופו של דבר התכונה החשובה ביותר היא שהפתרון, כל פתרון, יענה על צרכי הלקוחות שלהם".

באווייה ציינו כי התחזקותה בשוק הבינוני נובעת מדחיפה גדולה מאוד של ארגונים לקראת המעבר לדיגיטל, בעיקר בעסקים קטנים ובינוניים. לפי החברה, חבילת הפתרון הממוקדת שלה, יחד עם גישה ישירה ושיתופי פעולה עם חברות שונות, גרמו לצמיחה באפריקה, ארצות המזרח התיכון, ובהן טורקיה, וכן ברוסיה ושאר מדינות ברית המועצות לשעבר, הודו, דרום אסיה וסין.

עוד הכריזה החברה במהלך הכנס על פתרון ענן לשוק הבינוני, אותו היא פיתחה כדי לעמוד בדרישות הלקוחות המבקשים לשדרג את התקשורת שלהם תוך כדי שמירה על פשטות יחסית, מחיר תחרותי וערך לעסק שמגיע מההשקעה במעבר לדיגיטל.

זאנג – פלטפורמת אפליקציות כשירות

דבר מעניין נוסף שאווייה הדגימה באירוע (על אף שהציגה אותו מספר חודשים קודם לכן) היה זאנג (Zang) – פלטפורמה לתקשורת בענן שעיקרה הוא אפליקציות כשירות (AaaS – ר"ת Applications as a Service). זאנג מאפשר לצוותי ה-IT בקרב הלקוחות של אווייה המשתמשים בו לפתח אפליקציות בצורה קלה – הוא מספק API's שעוזרים לפתח ולשחרר אפליקציות במהירות, ותוך כדי כך בונה קהילה של משתמשים שבה לקוח אחד יכול לעזור באמצעות האפליקציה שלו ללקוח אחר.

אחת ההתפתחויות האחרונות בשוק הוא הפיכתן של רוב החברות למפתחות. אלא שלא לכל חברה יש את התקציב להעסיק מפתח בכיר במשרה מלאה וזאנג נותן את האופציה, גם אם בזעיר אנפין, לחברה לפתח את האפליקציות שיכולות לעזור לה בעסק.

הפלטפורמה מגיעה בנוסף עם מספר אפליקציות מוכנות מראש ומשתלבת עם מוצרים של חברות אחרות – דבר שמתכתב עם הפילוסופיה של אווייה כשזה מגיע לשינוי הדיגיטלי: לא לזרוק ולהתחיל מההתחלה, אלא לשלב את מה שיש בדבר החדש.

בכתבה הבאה מהכנס ירחיב ז'אן טרג'ן, האחראי הטכנולוגי של אווייה, על החזון שלה.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים