נוביליס תשווק את פתרונות אבטחת המידע וניהול המובייל של MobileIron

במסגרת ההסכם תבצע החברה פעילות של מכירה, יישום, הטמעה ותחזוקה של הפתרונות, ותצטרף לרשת האינטגרטורים שלהם בישראל

MobileIron

נוביליס (Novilis) מונתה לאינטגרטור והמשווקת של פתרונות MobileIron המתמחה באבטחת מידע וניהול כלי המובייל הארגוניים. המינוי הינו תוצאה של הסכם שיתוף פעולה בין אקסטנד (Extend), המפיצה בישראל של פתרונות MobileIron, בראשותו של יונתן טורצקי, לבין נוביליס. במסגרת ההסכם תבצע נוביליס פעילות של מכירה, יישום, הטמעה ותחזוקה של פתרונות MobileIron, ותצטרף לרשת האינטגרטורים שלהם בישראל.

MobileIron הינה מפתחת ומשווקת של פלטפורמה לניהול ואבטחת מידע לתחום המובייל הארגוני. הפלטפורמה של החברה כוללת יכולות בתחום ניהול ואבטחה של מכשירי הקצה (MDM) – סמארטפונים וטאבלטים – ובנוסף יכולות בתחום ניהול תכנים מאובטחים (MCM), ניהול אפליקציות מאובטחות (MAM), ניהול קבצים מאובטחים ועוד. הפלטפורמה הוטמעה אצל למעלה מ-8,500 ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם. בישראל יותר מ-100 אלף משתמשים מ-100 ארגונים במגזר הארגוני משתמשים בפתרונות המובייל של MobileIron, בהם משרדי ממשלה וארגונים ממגזרי הפיננסים, בריאות, ביטוח, ריטייל, תעשייה, ביטחון ועוד.

נוביליס הינה שותף עסקי של יבמ (IBM) בתחומי סושיאל, שיתוף מידע וניהול תהליכים, ענן, מובייל ואנליטיקס. החברה מתמחה במתן פתרונות תוכנה, אינטגרציה, יישום, ניהול פרויקטים, הטמעה ותמיכה של מערכות מידע ארגוניות. בתחום המובייל החברה מתמחה בפיתוח אפליקציות מובייל והנגשה של מידע מהמערכות הארגוניות לכלי המובייל, והיא בעלת התמחות לפיתוח ומימוש אפליקציות מובייל עסקיות בפלטפורמת IBM Mobile First Foundation.

בלה יעקובי, מייסדת ומנכ"לית נוביליס, מציינת כי "אחת ההתמחויות המרכזיות שלנו הינה בתחום של ניצול טוב יותר של ההשקעות במערכות התפעוליות המסורתיות, והתממשקות בין התהליכים העסקיים בארגון ובין ההנגשה שלהם לכלי המובייל. הפתרונות של MobileIron יספקו ללקוחותינו שכבת אבטחת מידע המשלימה את הסביבה האפליקטיבית, כך שהארגון מקבל פתרון מלא והוליסטי לניהול ואבטחה של המידע העובר מהארגון למכשיר המובייל ובחזרה".

טורצקי, מנכ"ל אקסטנד, מסר כי "המומנטום סביב פתרונות החברה ממשיך לצבור תאוצה, כאשר המקור לכך הוא העמקת השימוש בכלי המובייל במגזר הארגוני בישראל, והצורך להגן על המכשירים והמידע. החיבור לפלטפורמה של MobileIron יאפשר לנוביליס לספק ללקוחותיה את היכולות הנדרשות כדי לשלב את המובייל כגורם קריטי ומשמעותי בפעילותם העסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים