זירוקס חשפה מכונת דפוס הכוללת רכיבי צבע שמכילים זהב וכסף טהורים

התוספת החדשה תאפשר להדפיס הזמנות, תעודות וכרטיסי ביקור בהפקה דיגיטלית קצרת טווח ובאיכות גבוהה זהה למקור

רן גיל, מנכ"ל זירוקס ישראל. צילום: אמיר יעקובי

זירוקס (Xerox) חשפה בסוף השבוע מכונת דפוס שמדפיסה בצבעי כסף וזהב, כאשר החידוש העיקרי הוא שהצבעים הללו מכילים חלקיקי זהב וכסף טהורים. החידוש הטכנולוגי פותח על ידי מהנדסי זירוקס והמכונה הוצגה בכנס שותפים עסקיים שערכה החברה בקיבוץ געש.

לאירוע, שנקרא "שותפים של זהב", הגיעו כ-500 שותפים עסקיים ובכירים בתעשיות הדפוס, הגרפיקה, ההוצאה לאור והפרסום, לקוחות הצבע של זירוקס בישראל.

לדברי רן גיל, מנכ"ל זירוקס ישראל, "מדובר בבשורה טכנולוגית עבור חברות ההדפסה ובתי הדפוס, שיוכלו ליהנות מתמונות חדות ומדויקות בצבעים מרהיבים, שיביאו לתוצאות איכותיות במיוחד".

הוא ציין כי התוספת החדשה למכונת הדפוס תאפשר להדפיס הזמנות, תעודות וכרטיסי ביקור בהפקה דיגיטלית קצרת טווח ובאיכות גבוהה זהה למקור. "גוון הצבע החדש יוסיף מימד, טקסטורה ותחושת 'פופ' לכל עבודה דיגיטלית", אמר גיל.

המדפסת החדשה של זירוקס

המדפסת החדשה של זירוקס

במקביל, השיקה זירוקס באירוע שתי מכונות דפוס חדשות מסדרת Versant, שעומדות בעומסי הדפסה גבוהים, עם אפשרות ל-100 הדפסות בדקה. בין היתר, הן מסוגלות להדפיס ברושורים ותמונות באיכות צבע גבוהה, ותומכות בהדפסה על חומרים מיוחדים, כגון בדי כותנה, פוליאסטר ומגנט וניל.

דגם נוסף מאותה הסדרה, שהוצג באותו הערב, כולל מערכת שחוסכת נייר ומסוגלת להדפיס אריזות וכרטיסי ביקור עם מידע משתנה במהירות של 80 דפים לדקה.

כן השיקה החברה את האתר Colorit, שמיועד ללקוחות הצבע שלה. הם יכולים לקבל בו מידע, טיפים ומתנות מסוגים שונים.

סטארט-אפ בן 76

גיל, המכהן שלוש שנים כמנכ"ל זירוקס ישראל, ציין כי "אנחנו סטארט-אפ שלפני 76 שנים חשף את מכונת הדפוס הראשונה שלו, ומאז אנחנו ממשיכים לחדש שנה אחרי שנה, עם אלפי פטנטים רשומים בתחומים טכנולוגיים שונים שפותחו לאורך השנים".

"הבידול שלנו לעומת המתחרים הוא בטכנולוגיה", הוסיף. "לזירוקס יש את הפורטפוליו הגדול ביותר של פתרונות הדפסה בכל התחומים. הטכנולוגיה שלנו משיגה תוצאות איכות של אופסט, עם מינימום התערבות של מפעילים".

בהתייחסו לאירוע השותפים בגעש אמר גיל כי "אנחנו מציינים בו אלפי שנות שותפות עסקית עם בתי דפוס ועסקים שעובדים אתנו במשך שנים – וזה לא מובן מאליו".

הוא ציין כי "זירוקס העולמית מעסיקה 140 אלף עובדים ב-180 מדינות, כולל בישראל. החזון שלנו הוא השירות, בזה אנחנו שמים את יהבנו. מטרתנו להעניק ביטחון ושקט לשותפים שלנו והמלאכה הזו מוטלת על אנשי השירות, שהם חלק מתפיסה כוללת של זירוקס לפיו הגורם האנושי הוא המפתח להצלחתה לאורך כל הדרך".

לדברי גיל, זירוקס נערכת לתערוכת הדפוס Drupa 2016, שתתקיים בשנה הבאה בגרמניה. "זירוקס תופיע שם בגדול, עם מגוון רחב של מכונות וחשיפה של טכנולוגיות חדשות", אמר.

למה ישראלים מצליחים בעמק הסיליקון?

אורח נוסף באירוע היה גיא הכט, מנכ"ל EFI, שפועלת מעמק הסיליקון. החברה הוקמה על ידי אפי ארזי ז"ל ומתמקדת בפיתוח בקרי הדפסה למכונות דפוס ולמדפסות. זירוקס היא אחת השותפות העסקיות שלה.

הכט, שממנכל את החברה מזה 17 שנים, הציג בפני המשתתפים את השקפת עולמו בסוגיית ההצלחה של ישראלים רבים, שתופסים עמדות מפתח בעמק הסיליקון.

לדבריו, "ה-DNA הישראלי מורכב משלוש תכונות ייחודיות לו: ישראלים יודעים לאלתר ולא מוותרים, במקומות שאחרים חושבים שזו סוף הדרך; הם אומרים אמת ולא נוהגים להביע דעה חיובית על פרויקט או מוצר רק כדי להיות מנומסים ונחמדים; והם לא מאמינים לאף אחד. אם אומרים למנהל ישראלי: לך ימינה כי מה שאתה עושה לא נכון, הוא ילך שמאלה ויוכיח שהוא צדק".

חתמה את הערב הופעה של הבדרן ישראל קטורזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים