תזוזות בקליקטייל: פותחת סניף בארצות הברית – תובל שומוט ימונה לסמנכ"ל תפעול ראשי

המהלך מתבצע בעקבות גיוס של 35 מיליון דולר, כדי לסייע בתהליך הצמיחה הטכנולוגי והגדלת מאגר הלקוחות של החברה

משתנה ומתפתחת. קליקטייל

קליקטייל (ClickTale) הישראלית הודיעה על כוונתה להרחיב את פעילותה בצפון אמריקה ועל פתיחת מטה בסן פרנסיסקו שיתמוך בתהליך הצמיחה הטכנולוגי והגדלת מאגר הלקוחות. מטה זה מצטרף למשרדי החברה בחוף המזרחי.

החברה אף הודיעה על מינויו של תובל שומוט לסמנכ"ל התפעול במטה. מנכ"ל ומייסד החברה, ד"ר טל שוורץ, יעבור בקיץ הקרוב לנהל את החברה במטה החדש בחוף המערבי.

בתפקידו כסמנכ"ל תפעול ראשי, שומוט יהיה אחראי על הניהול היומיומי השוטף של קליקטייל ויוביל את המשך תהליך הצמיחה הגלובלי. שומוט מביא לתפקיד מעל 15 שנות ניסיון ובהן כהונה כסמנכ"ל פיתוח גלובלי בקבוצת ITG.

המהלך מתבצע בעקבות גיוס של 35 מיליון דולר במימון קרן ההשקעות הבינלאומית KKR, בשיתוף עם הקרן האירופית Amadeus Capital Partners, Viola Credit ומשקיעים נוספים.

"תהליך הגיוס הנוכחי הביא לצמיחה מואצת של לקוחות ושותפים בארצות הברית ואירופה, שסייעו לקליקטייל להתפתח מסטארט-אפ שאפתן לחברה מובילה בתחום ניהול חוויית הלקוח הדיגיטלי", אמר ד"ר שוורץ. "פתרונות התוכנה כשירות (SaaS) שלנו לארגונים, הרשומים כפטנט עולמי, ושירותי הייעוץ מאפשרים צפייה באינטראקציה של הגולשים באתרי החברה, שמסייעת לחברות להבין ולנתח את התנהגות הגולשים ולהגדיל כתוצאה מכך את יחס ההמרה. קליקטייל נמצאת במסלול צמיחה מהיר ונוכחות חזקה של ההנהלה בארצות הברית תסייע לתמוך בביקוש הגואה של הלקוחות מכל העולם".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים