Intentia תשווק את הדור החדש של פתרון M3

הגרסה החדשה מאפשרת אופטימיזציה של התהליכים התפעוליים, תוך בקרה על שרשרת האספקה ושליטה על מעגל השיווק וההפצה

אלי מייזלס, בעלי קבוצת Intentia

קבוצת Intentia, המתמחה במחשוב ארגוני לחברות תעשייה והפצה, השיקה בישראל את הדור החדש של פתרון M3 לשיווק וההפצה, בגרסה 13.2.

M3 הוא פתרון ה-ERP של Infor. מהחברה נמסר כי הוא בעל יכולות מותאמות לענפים שונים, בהם האופנה, הפרמצבטיקה, המזון והמשקאות, הכימיקלים, האריזה והשיווק וההפצה. גרסה 13.2 פותחה על ידי Infor בהתבסס על Best Practices, ידע ונסיון שנצבר במשך 30 שנים במספר רב של ארגונים בענף סביב העולם. הוא מספק מענה ארגוני לחברות מקומיות וגלובליות בתחומי המזון, האופנה והציוד, שניתן להתאמה על פי סגמנטים שונים של השוק.

הגרסה החדשה מאפשרת אופטימיזציה של התהליכים התפעוליים, תוך בקרה על שרשרת האספקה ושליטה על מעגל השיווק וההפצה, הכולל תכנון, רכישה, ניהול מלא, מכירה ואנליזה של תהליכים. ממשק המשתמש שלו מותאם לטאבלטים ובסמארטפונים, והוא בעל יכולת אינטגרציה מלאה עם פתרונות ארגוניים משלימים.

אלי מייזלס, בעלי קבוצת Intentia, אמר כי "ענף ההפצה פועל במהירויות גבוהות וזקוק למידה גבוהה של גמישות על מנת לנהל כראוי את שרשרת האספקה ולעמוד בדרישות לקוחות הקצה. M3 לשיווק והפצה משפר כל נקודה בשרשרת האספקה, מוריד עלויות, חוסך במלאי, משפר את השירות ללקוח והופך את הארגון לתחרותי יותר בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים