Genie ביצעה פרויקט וירטואליזציה ומעבר לענן פרטי בברית פיקוח בהיקף 700 אלף שקלים

בשלב הראשון של הפרויקט, שהחל באוגוסט והסתיים בספטמבר, הקימה Genie בברית פיקוח מערך וירטואלי על בסיס מערכות מיקרוסופט, עם שרתים ומערך אחסון דיסקים EqualLogic של דל ● עוד בוצעה המרה של כל שרתיה לשרתים וירטואליים והוטמעו תוכנות מרכזיות חדשות על בסיס המערכת הווירטואלית ומערכי ה-IT הועברו לענן פרטי ● בשלב השני, שיסתיים בשלהי השנה, יבוצעו מעבר של עבודה במתכונת וירטואלית במסופים ומעבר לתחנות קצה רזות

Genie שירותי מיחשוב עסקי ערכה פרויקט וירטואליזציה ומעבר לענן פרטי באגודת ברית פיקוח. היקפו הכספי של הפרויקט, שצפוי להסתיים בסוף השנה, עומד על 700 אלף שקלים.

בשלב הראשון של הפרויקט, שהחל באוגוסט השנה והסתיים בספטמבר, הקימה Genie בברית פיקוח מערך וירטואלי על בסיס מערכות מיקרוסופט (Microsoft), עם שרתים ומערך אחסון דיסקים EqualLogic של דל (Dell). עוד בוצעה המרה של כל שרתיה לשרתים וירטואליים והוטמעו תוכנות מרכזיות חדשות על בסיס המערכת הווירטואלית. כמו כן, מערכי ה-IT בסניפי ברית פיקוח הועברו לענן פרטי – דבר שעתיד להעניק לה שיפור משמעותי בזרימת המידע בארגון ולהביא לשיפור תהליכים עסקיים במשרד. כל זאת, ללא צורך בשדרוג יחידות הקצה. בשלב השני של הפרויקט, שיסתיים בשלהי השנה, יבוצעו מעבר של עבודה במתכונת וירטואלית במסופים ומעבר לתחנות קצה רזות.

ברית פיקוח הינה אגודה שיתופית ישראלית שעוסקת בראיית חשבון וייעוץ מיסוי וכלכלי למפעלי תעשייה, קיבוצים ומושבים, שמספקת שירותי ראיית חשבון לכ-1,400 לקוחות. האגודה נוסדה ב-1934 על ידי אנשי תנועת העבודה בארץ ישראל. פרויקט ה-IT הנוכחי משרת 400 משתמשים.

לדברי ירון רייכמן, מנכ"ל ברית פיקוח, "לפני שהחל הפרויקט החלטנו שחשוב שהוא יבוצע ללא הפרעה למשתמשים בחברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים