תוכן שיווקי

אפלאוז תבצע את בדיקות האיכות וחוויית המשתמש של אתר Iagree

16/08/2018 15:59
אפלאוז

אפלאוז, המספקת שירותי בדיקות איכות ובדיקות חוויית משתמש במודל Crowd Testing, חתמה על חוזה לאספקת שירותים אלה עבור Iagree, המפתחת את השירות הדיגיטלי הראשון בישראל שמרכז את כלל תהליך חתימת חוזה שכירות הדירה וההתקשרות בין בעל הדירה לשוכר, לאורך כל תקופת השכירות.

צוות הבודקים של אפלאוז יאפשר ל-Iagree להבטיח חוויית שימוש ברמה הגבוהה ביותר ומינימום תקלות בכל סביבה. בודקי אפלאוז יבצעו בדיקות איכות עבור תרחישים מגוונים, משתמשים שונים, ומערך רחב של מכשירי מובייל ומחשבים אישיים.

האתר של Iagree מאפשר ליצור חוזה שכירות בהתאמה אישית, תוך שמירת האינטרסים של בעל הדירה ושל השוכר. הוא משמש משתמשים מהמגזר הפרטי וכן חברות המשכירות נדל"ן מניב למגורים. המערכת מאפשרת לבעל הדירה לקבל דו"ח על השוכרים הפוטנציאליים, כאינדיקציה לבחירת השוכר המתאים לו. השוכר, מצדו, מקבל את האופציה לשתף מידע וליצור לעצמו היסטוריית שכירות, שתאפשר לו להתבלט אל מול שוכרים אחרים. בתחילת 2018 הושק האתר, בשיתוף לאומי קארד, שאפשרה לספק בטחונות, והתאחדות הסטודנטים כשותפים לדרך.

"חילוץ צוואר בקבוק בפיתוח"

"הבנו שתחום ה-QA ובדיקות חוויית המשתמש מייצרים צוואר בקבוק בפיתוח – גם מבחינת איכות וגם מבחינת כיסוי הבדיקה. צוות מצומצם של בודקים פנימיים לא יכול לבדוק מגוון גדול של מכשירים וסביבות הפעלה", אמר תום רייס, מייסד ומנכ"ל Iagree. "במודל של אפלאוז אנחנו יכולים לקבל גישה למגוון בודקים במהירות ובגמישות רבה, בהתאם לצורך נקודתי שלנו, עם גמישות מדהימה להרחיב או לצמצם את הצוות. אנחנו יכולים להתמודד עם תקופות לחץ של מחזורי בדיקה בקלות רבה יותר. במקביל, אפלאוז מספקת את היכולת לבצע בדיקות פונקציונאליות וחוויית משתמש עבור טווח רחב תרחישים, מכשירים, דפדפנים, רשתות ופרופילים של משתמשים. אנחנו מקבלים חוות דעת מאנשים חיצוניים, המאתרים כשלים ונותנים הצעות מנקודת מבט שונה מזו של הצוות הפנימי שלנו".

לדבריו, "אנחנו מקבלים משוב איכותי ועשיר, המאפשר לנו לאתר את הבאג במהירות ולבצע בדיקות חוזרות על פי הצורך. בנוסף לבדיקת פונקציונליות, הבודקים מספקים לנו משוב שקשור לנושאים כמו עמידה בציפיות, מהירות המערכת, ידידותיות למשתמש וחוויית המשתמש באופן כללי".

"הגישה לאלפי בודקים במגוון סביבות ומגוון שפות וארצות עונה על הצרכים המיידים של Iagree, וגם על תכניות החברה לספק את השירות הדיגיטלי בתקופה הקרובה במדינות נוספות", הוסיף רייס.

למידע נוסף אודות אפלאוז והשארת פרטים לחצו כאן.

אירועים קרובים